Inlägg från: EmmyLinn |Visa alla inlägg
  • EmmyLinn

Salem/Rönninge tråden

Hejsan ! (Hitta ingen tråd för oss )

Nu vet jag att det finna många som bor här och jag känner bara några, skulle vara kul att träffa lite fler. Nu när det börjar bli vår och varmt passar det ju bra att träffas och fika lite i en park med våra små/stora barn eller de som inte har eller ska ha barn.
    Vi kan prata om allt som rör barn och inte: förskolor,
    bvc, öppna förskolan, parker, skolor, pendeltåget som inte kommer , utbudet i affärerna mm mm.

Alla är välkommna!!!

• Svar på tråden Salem/Rönninge tråden
  • EmmyLinn

Ja, tyckte det var på tiden liksom, kansek det blir lättare att stämma träff nånstans, skulle vara kul, även fast jag är rätt så blyg med nya människor

• EmmyLinn

Ja, bra initiativ va?? *känner mig lite stolt*

Idag har solen och våren kommit hit tycker jag.
    Emmy har varit lite sjuk men är frisk nu. Vi åkte faktiskt till Tumba och shoppade lite, skor till oss båda och sen en klänning och en keps till Emmy.

Ha det bra // Kram Josefina och Emmy

• EmmyLinn

Klart jag och Emmy är med! Vi kan mest på helgerna, om det inte blir en måndag eftermiddag för då kan jag hämta Emmy kl 14 på förskolan.

Vi kan nästa helg, alltså valborgs helgen. Om det är många hemma så kanske en träff 1 maj kunde va nåt, det är ju en måndag och de flesta är väl lediga då?

Då kan jag passa på att fråga var det finns nån bra valborgs brasa i närheten att titta på? (kanske man kan träffas där)

Trevlig kväller

• EmmyLinn

Men nu måste vi ju komma på ett datum.
    På söndag kan jag, vi behöver ju bara gå till en park och leka lite, behöver inte vara så avancerat.
    Och eftersom jag bestämmer nu så säger jag:

Söndag 30 april kl. 14.30 i lekparken mitt emot ungdomens hus. Man kan ju ta med lite mellan målsfika.
    De som kan och vill kommer, men vi kollar av läget här på tråden innan (fast jag och Emmy går nog dit och gungar lite iallafall)

Kram på er alla sålänge
    (och sov gott i natt)

• EmmyLinn

De som kan kommer, det kommer ju fler träffar förhoppningsvis

• EmmyLinn

Hoppas det inte var nån i parken som väntade för jag hade helt glömt bort tiden, för vi var och handlade.
    Vi får bestämma en ny träff!

• EmmyLinn

Hoppas det inte var nån i parken som väntade för jag hade helt glömt bort tiden, för vi var och handlade.

• EmmyLinn

• EmmyLinn

Jag är sugen, hitta på ett datum

• EmmyLinn

Alileo:
    Nä, jag hittade på ett förra gången och det passade ju inte så hitta på ett du

• EmmyLinn

Men kom igen nu

Jag slutar tidigt imorgon och hämtar Emmy på förskolan ca 14.30, ska jag ta en sväng till Rönninge och leka i parken bakom kondiset kanske och sedan äta lite mellis där, på kondiset alltså??
    (om det inte regnar förstås)

• EmmyLinn

Ber om ursäkt, kom på att jag redan lovat bort oss denna fredag då jag slutar tidigt, sorry

• EmmyLinn

Jag bestämde ju ett datum förra gången så nu bollar jag över till er andra

• EmmyLinn
    weroniqqa :

Bra initiativ, jag och Emmy hade gärna kommit dit. Men jag jobbar vid den tiden på dan och sen är Emmy hos sin mormor och morfar och hälsar på.
    Trist
  • EmmyLinn

Var det någon träff eller??
    Annars så är vi hemma nästa vecka och är det nån som vill träffas vid "plaskis" då så är jag där.

Tycker vi kan höras här på morgonen för att kolla in vädret först, vill inte plaska om inte solen skiner.

• EmmyLinn

Då tycker jag att vi bestämmer onsdag, hoppas på fint väder.
    Vi kan ju höras i nästa vecka om det.
    Ha så kul på konserten

• EmmyLinn

Någon som vet bvc öppet tider nu i sommar? När de har dropp in och så?
    Har öppna förskolan öppet nåt?

Svar på tråden Salem/Rönninge tråden