• EmmyLinn

Salem/Rönninge tråden

Hejsan ! (Hitta ingen tråd för oss )

Nu vet jag att det finna många som bor här och jag känner bara några, skulle vara kul att träffa lite fler. Nu när det börjar bli vår och varmt passar det ju bra att träffas och fika lite i en park med våra små/stora barn eller de som inte har eller ska ha barn.
    Vi kan prata om allt som rör barn och inte: förskolor,
    bvc, öppna förskolan, parker, skolor, pendeltåget som inte kommer , utbudet i affärerna mm mm.

Alla är välkommna!!!

• Svar på tråden Salem/Rönninge tråden
  • filjac

Hallå
    Så här fixade du en tråd

Här kommer vi // anna

• EmmyLinn

Ja, tyckte det var på tiden liksom, kansek det blir lättare att stämma träff nånstans, skulle vara kul, även fast jag är rätt så blyg med nya människor

• lurksmulan

Efter att ha fått en kraftig putt i den här riktningen via gästboken studsar väl jag in här också och säger hej!

• weroniqqa

Hej, äntligen en tråd för oss här i salem/Rönninge

Här kommer Veronica och Ronja

• EmmyLinn

Ja, bra initiativ va?? *känner mig lite stolt*

Idag har solen och våren kommit hit tycker jag.
    Emmy har varit lite sjuk men är frisk nu. Vi åkte faktiskt till Tumba och shoppade lite, skor till oss båda och sen en klänning och en keps till Emmy.

Ha det bra // Kram Josefina och Emmy

• weroniqqa

Visst har det varit kanon väder idag??!!
    Var ute med Ronja i över 2 timmar efter dagis idag, endå blev hon vansinnig när vi skulle gå in;) Förstår inte hur dom små liven orkar...

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

*kram*

• Alileo

Hallååå där!

Vad sägs om en härlig vårträff i Skönviksparken? En god matsäck och kanske en o annan bulle eller något annat smaskigt till efterätt? Jag vet nämligen ett HEJDUNDRANDES konditori/bageri i närheten som vi kan köpa fikabröd på. Höhöhö.

En massa skitsnack och lite bus i lekparken. Änderna håller vi oss borta ifrån...

Ngn mer som är med på den idén?!

Kram jenny

• weroniqqa

Hej Jenny, jag tycker det låter som en TOPPEN idé :) Jag hakar gärna på..

Kramar Veronica

• Ia 05

Här är en tjej till som ska ha bebis i nov!

• lurksmulan

Hm, det ser mörkt ut för en träff för min del under närmaste månaden.
    Jag jobbar ju, så det är bara helgerna som är fria, men vi är helt fullbokade med bröllop, körlektioner, jobb på katthemmet etc.
    Men fika ni bara! Tänk inte på mig som får sitta på jobbet och tyna bort medans ni äter goda bullar!

Svar på tråden Salem/Rönninge tråden