Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Salem/Rönninge tråden

Efter att ha fått en kraftig putt i den här riktningen via gästboken studsar väl jag in här också och säger hej!

• lurksmulan

Hm, det ser mörkt ut för en träff för min del under närmaste månaden.
    Jag jobbar ju, så det är bara helgerna som är fria, men vi är helt fullbokade med bröllop, körlektioner, jobb på katthemmet etc.
    Men fika ni bara! Tänk inte på mig som får sitta på jobbet och tyna bort medans ni äter goda bullar!

• lurksmulan

Nästa helg är kört för mig också. Svärfar är här och dessutom ska jag på min bästa kompis möhippa och hjälpa en kompis riva sitt kök!

Vår ena katt har varit borta snart ett dygn förresten. Hon är den enda som inte är kastrerad (puckat, jag vet!) och sen har det varit en hankatt här ute och jamat i flera dagar.
    I går kom två småtjejer och sa att katterna parade sig, men sen lyckades jag få in henne.
    I natt har hon själv öppnat altandörren (!!!!!) och dragit, så nu får vi väl se om vi någonsin ser henne igen. Känns tveksamt. Om hon kommer hem lär hon iaf vara dräktig.
    Skitkatt, rent ut sagt!

• lurksmulan

Kissen är hemma igen! Hurra!

• lurksmulan

Det ser mörkt ut för min del också.
    Jag ska på möhippa på lördag och sen är det meningen att vi ska hjälpa en kompis fixa med deras nya lägenhet på söndagen.

• lurksmulan

Vi har som sagt jättesvårt hela maj för vi har saker hela tiden, varje helg!
    Eventuellt att vi kan dyka förbi spontant vid nån träff, men jag kan aldrig lova att vi ska komma.

• lurksmulan

Är det någon här som har/kommer ha barn på Solen/Galaxen i augusti?

• lurksmulan

Garnudden gillar jag. Det ligger på vägen men det är inte lika mycket folk.

• lurksmulan

Vi kan inte heller komma. Vi är i Göteborg då för att kolla på Robbie Williams på lördagen...

• lurksmulan

Vi är hemma tisdag-torsdag nästa vecka innan det bär av till min brorsa i England. Vi kan säkert träffas någon av de dagarna.
    Just nu är vi i Alingsås och laddar inför morgondagens konsert!

Svar på tråden Salem/Rönninge tråden