• EmmyLinn

Salem/Rönninge tråden

Hejsan ! (Hitta ingen tråd för oss )

Nu vet jag att det finna många som bor här och jag känner bara några, skulle vara kul att träffa lite fler. Nu när det börjar bli vår och varmt passar det ju bra att träffas och fika lite i en park med våra små/stora barn eller de som inte har eller ska ha barn.
    Vi kan prata om allt som rör barn och inte: förskolor,
    bvc, öppna förskolan, parker, skolor, pendeltåget som inte kommer , utbudet i affärerna mm mm.

Alla är välkommna!!!

• Svar på tråden Salem/Rönninge tråden
  • Alileo

Klart vi kan få till flera träffar...en gång i måndaden vore ju kul...

• filjac

Jag är med på träffar, men på helger dock för jag jobbar i veckorna
    // anna

• tyris

hejsan . malin och tyra här. låter trevligt med fika i solen. något datum bestämt?

• gelcka

jag är med oxå!!! säg bara till när!!

angelica emelie o jennifer!

• EmmyLinn

Klart jag och Emmy är med! Vi kan mest på helgerna, om det inte blir en måndag eftermiddag för då kan jag hämta Emmy kl 14 på förskolan.

Vi kan nästa helg, alltså valborgs helgen. Om det är många hemma så kanske en träff 1 maj kunde va nåt, det är ju en måndag och de flesta är väl lediga då?

Då kan jag passa på att fråga var det finns nån bra valborgs brasa i närheten att titta på? (kanske man kan träffas där)

Trevlig kväller

• Alileo

Halloj igen

Supertrevligt kommer det bli o träffa en o annan FL:ellare. Fast jag kan inte komma de närmaste två helgerna om ni bestämmer något då. Så jag ser fram emot ett möte vid ett annat tillfälle i såfall.

Ha det gott o trevlig helg! Jenny

• lurksmulan

Nästa helg är kört för mig också. Svärfar är här och dessutom ska jag på min bästa kompis möhippa och hjälpa en kompis riva sitt kök!

Vår ena katt har varit borta snart ett dygn förresten. Hon är den enda som inte är kastrerad (puckat, jag vet!) och sen har det varit en hankatt här ute och jamat i flera dagar.
    I går kom två småtjejer och sa att katterna parade sig, men sen lyckades jag få in henne.
    I natt har hon själv öppnat altandörren (!!!!!) och dragit, så nu får vi väl se om vi någonsin ser henne igen. Känns tveksamt. Om hon kommer hem lär hon iaf vara dräktig.
    Skitkatt, rent ut sagt!

• Sessan Och Prinsessan

Åhhh vad jag får hem längtan när jag läser denna tråd.........

Är gammal Salems bo. Har mamma & pappa,sys & t.o.m mormor där !!
    Ha det så trevligt tjejer !!

• weroniqqa

Hej på er alla...
    Hoppas ni haft en trevlig helg.

Nästa helg kan jag tyvärr inte, men därefter e jag ledig så hojta till när nästa träff blir

Kram Veronica

• Tanja o Theo

jag och theo e också med!! Nå datum än??

Svar på tråden Salem/Rönninge tråden