• Lilja85

Hur lånt efter äl stiger eran temp?

Nu ska jag vara jobbig igen, känns inte som att jag gör annat än att fråga och fråga er kloka människor

Ni som tempar och även tar äl test.
    Hur långt efter äl stegring stiger eran temp?

• Svar på tråden Hur lånt efter äl stiger eran temp?
  • Lilja85

puffar
    ingen som vill svara?

• Lilja85

Min temp har fortfarande inte höjts
    Trodde att det var så att ägget släpper 24-48 timmar efter att man fått stegring..om jag fick stegring den 18 borde inte tempen stigit än då?

Jo jag har också hört att man ska tempa på morgonen och det gjorde jag men har även testat på skojjs skull under dagen de andra månaderna och då har tempen legat på över 37..hmm konstigt.

Kan det vara så att ägget inte släpper förens typ 3 dagar efter stegring eller kanske det är så att man inte ska lita fullt ut på tempning?

• Lilja85

hihi ja där ser man. Har ni svårt att bli grabvida nu eller är det erat första försök nu?

Jag har en termometer med flera decimal, men det konstiga är att varje månad ca 2-3 dagar efter ä, stigning så har tempen höjts så att den ligger lite över 37.
    Men precis föra det så höjs den kanske 0.2-0.3 grader.

Men nu ingenting alls..snarare det att jag har längre kroppstemperatur än vad jag brukar ha :p

Konstigt..

• Lilja85

Nu är min temp ännu lägre..vad är det som händer?

• Lilja85

Korpan: jag tempar på morgonen, men för skojjs skull har jag även tempat på dagen.

Men saken är den att min temp är lägre på morgonen än den är på dagen, tempen på morgonen denna månad har även legat under min normal temp (36.2, har i vanliga fall 36.6)

Hur kan det komma sig ?

Fick ett JÄTTE starkt teststreck som var mycket starkare än kontrollstrecket den 18:e denna månad..borde inte tempen ha stigit då?
    Imorse var den tom lägre, låg på 36.2 då..jag menar det är ju 3 dagar sedan jag fick äl stegring..!

• Lilja85

kan även tillägga att jag har mått väldigt illa nu i 2 dagar oh haft JÄTTE mycket flytningar.

• Lilja85

EJL : okeej..tack för ditt svar.
    Bara vänta och se då..och mysa på en massor förstås

Svar på tråden Hur lånt efter äl stiger eran temp?