Inlägg från: ulrikaikina |Visa alla inlägg
  • ulrikaikina

Framfall?

inte sa kul men jag misstanker att jag fatt framfall, 2 manader efter forlssningen. Ar det nagon mer som varit med om det? Vad gor man at det? Vad innebar det? usch och fy..=( ska till gynekologen om ett par dagar men skulle garna vilja hora om nagon annan stackare drabbats och hur det gick!

• Svar på tråden Framfall?
  • ulrikaikina

Soraya, kanske ar det bara det! =) Kanner nagot som buktar ut vid slidoppningen, som liksom ligger for utgangen som en rafflad matta. Man kan trycka lite pa det men det faller liksom tillbaka. Kanns i alla fall superlaskigt.

Gick det over for dig av sig sjalvt?? hoppas, hoppas att det ar samma sak for mig....jag lovar att knipa resten av mitt liv om det bara forsvinner!

• ulrikaikina

Soraya, tack for svaret! Nej, det ar ju inte sa kul att redan ha en massa hang...man far kanske ta och "lyfta sig" darnere da =) Men hellre hang an framfall.

Ja, vi bor faktiskt i Kina, i Suzhou utanfor Shanghai. Men i dag hade jag velat vara i Sverige, och kunnat ga till min BM....Var i Kina bodde du?

• ulrikaikina

Soraya,

ja, det ar nog inte alls samma Suzhou som 98....nu ar det en storstad med massor av industriomraden. Men centrum kanns fortfarande som en ganska liten stad. Kul med nagon mer som bott i kina! Gynekologen jag ska till finns i Shanghai, det ar dit man aker for lakarbesok och sant. Har pratar de inte direkt nagon engelska tyvarr.

Elut,
    jag hoppas du har ratt! Det har uppkom nar jag hade tranat for forsta gangen, far val ligga lagt med det ett tag da....

• ulrikaikina

Trebarnmor,

tack! da ska har gungas. For det at ju svart att fa till bra knipovningar, tycker jag.

Svar på tråden Framfall?