• Indra

Bästa brun-utan-sol

Hmmm...
    Har börjat inse att BUS snart är ett måste igen. Problemet är att jag aldrig hottar någon jag gillar. Har nu en variant från Biotherm, i någon typ av gelé-konsistens. Färgen blir jättefin, men den är ett h-te att få jämn.

Några tips på bra bus-produkter mottages gärna!

• Svar på tråden Bästa brun-utan-sol
  • Toadstool

Japp, jag har ett hett tips. Trodde aldrig att jag skulle svara på en sånhär fråga men jag har 1) faktiskt testat en grej som 2( faktiskt funkat jättebra. Testade en spray! Man sprayar på från 30 cm avstånd, man blir jämnt och fint brun. Ser naturligt och fint ut. Helnöjd är jag! Och jag ska erkänna att jag inte är personen som är lättövertalad när det gäller sånahär saker... - min svägerska råkade ha en flaska hemma, jag testade och dagen efter beställde jag en flaska till mig själv.

Men nu till saken: får man skriva vad sprayen heter och var man beställer den här på FL? Eller får man en käck liten varning då?

• Apif la deuxième

Covent garden, man får skriva

• Apif la deuxième

Det man däremot inte får skriva (tror jag) är "min syster anna är en jätteduktig frissa, jag rekommenderar henne verkligen, hennes hemsida är: ******** kolla in hos henne!"

• Apif la deuxième

Så säg vad sprayen heter, jag vill veta

• Toadstool

Min moster Katrin har en salong där de använder denna produkt och salongen heter ... skoja bara

Sprayen heter Torbo Tan. Gå in på www.turbotan.se så får ni se. Som sagt, jag brukar aldrig lita på vad folk säger om skönhetsprodukter men är det någon ni kan lita på så är det mig - detta funkar faktiskt. Vi beställde fem flaskor på en gång, en till varje fåfäng familjemedlem Funkar superbra. Bara en tidsfråga innan alla har en silvrig flaska hemma tror jag Fick många komplimanger! Men jag rekommenderar att man inte sprayar på ett nytt lager innan det första HELT har försvunnit för då kan det bli fult.

Berätta om ni blev nöjda vet ja

• Toadstool

Tar bara en dag att få den hemskickad också. Livsfarligt.

• Apif la deuxième

Räcker det att man sprayar eller måste man sen ändå massera in det med händerna, som med många BUS?

• Toadstool

Apif la deuxième
    Bara att spraya! Sa ju att det var bra
    Det kan komma små prickar ibland när man sprayar men det är bara att "dutta" lite med papper. Reslutatet blir helt jämnt ändå.

• Carramellen

Hej hej, jag har prövat många olika!! Den bästa jag hittat är Lorea´l!! Tycker den är helt super.. Blir inga streck eller skiftningar alls!!!!

Svar på tråden Bästa brun-utan-sol