• Indra

Bästa brun-utan-sol

Hmmm...
    Har börjat inse att BUS snart är ett måste igen. Problemet är att jag aldrig hottar någon jag gillar. Har nu en variant från Biotherm, i någon typ av gelé-konsistens. Färgen blir jättefin, men den är ett h-te att få jämn.

Några tips på bra bus-produkter mottages gärna!

• Svar på tråden Bästa brun-utan-sol
  • Lilja84

Om man vill blir brunare på lite längre tid (om man nu inte vågar sig på snabbresultat) så rekomenderar jag Natusans lotion med BUS i .. resultate blir inte lika snabbt , men man bestämmer u på ett annat sätt hur pass brun man vill bli .

• ellions mami

Covent garden: jag har kollat in hemsidan ska beställa en sån burk nu hoppas det funkar bättre,problemet med den sprayen jag har är att det blir jkligt brunt så fort man sprutar man ser nästan svart ut om det blir för mycket och sjukt svårt att få jämt!hoppas denne e bättre

• elmah

nu har jag beställt den

hur långt tid tar det för det att komma?

• elmah

ljila

jag vet, men har jag lite svårt att smörja mig på hela kroppen varje dag under en månad *lat*
    hehehe

covent garden

nja, det viktigaste är att det inte börjar rinna om mig när jag ska gifta mig men sen gör det inget hahaha

förresten när den försvinner, det blir inte ojämnt?

• Toadstool

ellions mami
    Man ser reslutat väldigt snabbt med den här med. Vissa syns det mer på, andra mindre. Tänk på att det tar några timmar innan det riktigt börjar synas så ha lite tålamod även om du inte är riktigt så brun som du vill när du sprayat en gång. Oftast räcker det med att svepa över hela ansiktet och halsen (eller var man nu vill bli brun) EN gång. För de som är väldigt ljusa kan man spraya till en extra gång.

Elmah
    Den kommer antagligen på tisdag. Senast.

Man.. man kanske skulle bli försäljare?

• Lundahl81

Hej vad sugen JAG blev på att köpa en sådan nu då!! Hmmm.... ja får fundera lite, berätta gärna hur resultatet blev sedan!! *Nyfiken*

• Toadstool

elmah
    Äh, randig på bröllopsdagen, det är väl inte så farligt? ;-D

Det blev lite, lite ojämnt på halsen nu när det försvann men jag tror att det beror på att jag sprayade på en gång till innan den första helt hade försvunnit. Se till att rengöra och skrubba huden innan bara.

• elmah

covent

ja heheheh

förresten hur länge räcker flaskan??

• Toadstool

elmah
    Två helkroppsbehandlingar och 30-50 ansiktssprayningar har jag för mig att det stod!

• Toadstool

Lundahl81
    Va, litar du inte på mig? Har ju sett flera personer som blivit sprayade med denna nu! Hade nästan lite sprayningsfest hemma en kväll Såg lite roligt ut när hela släkten plötsligt var brun men ingen hade varit utomlands...

Svar på tråden Bästa brun-utan-sol