Brudbukett
Vad brukar de kosta?
Vem köper den?
Min killes moster erbjöd sig att göra min brudbukett men det verkar lite konstigt... tycker jag
Vad brukar de kosta?
Vem köper den?
Min killes moster erbjöd sig att göra min brudbukett men det verkar lite konstigt... tycker jag
Äsch - länken funkade ju inte - men jag skulle länka till hitta.se och adressen/bilden men Tårterian ligger i Haga på Södra Allégatan 14 och jag kan verkligen rekommendera just dem. Trevliga och bra att prata med. Tårtan är jättegod!
Min kommer kosta 500 och då är den billig! Består av vita rosor och vita prärieklockor bunden med grått band som är samma färg som i blivande makens väst.
som florist måste jag ju säga att man får det man betalar för... Jag försöker alltid hitta en lösning som passar paret i fråga.
Är din killes moster florist eller varför erbjöd hon sig?
Interflora har gratisbrochyrer i sina butiker kolla där
Emma
Mumlin vet du att prärieklockor vissnar väldigt lätt, speciellt om det är lite varmare den dagen. Det är ju inte så kil om de börjar hänga innan dagen är slut... Tipsar bara, ta inte illa upp
vi betalade 1700:- för min bukett..
Men jag älskade den
Vi betalade 700 är min bukett och krans, mannens och marshalkens bröstblommor samt en ros till Tildes dopklänning.
Finns bild i mitt galleri.
Milva: Jo jag vet men vi ska gifta oss på ett alternativt sätt. Ska bara ha en vigsel och sedan åker vi. Floristen sa att de håller sig under timman i kyrkan.
Vad tror du? Håller de sig i kyrkan och under riskastning och gratulationer på kyrkbacken?
Ett tips på tårta:
Vi beställde på Burgårdens gymnasium.
Ett tips föra tt få buketten billig är att välja ihop blommorna själv och INTE välja en färdig... det gjorde jag och "samma" bukett som jag hade kostade färdig 650:- och jag betalade bara 340:-
Min pappa betalade min bukett....
Mumlin, det tror jag säkert! Blir glad att du var informerad iallafall
Hoppas ni får en jättefin dag
ja det är bra! Har beställt bukettet i en superseriös affär där jag har stort förtroende för personalen. Det har liksom blivit "vår" blomaffär eftersom jag blivit besviken på så många andra florister som inte gör som man ber dom! Och ja jag förklarar tydligt! Blir väl så när man själv har ett stort intresse inom området, man blir kräsen! : )
Hoppas húrsomhelst att den blir fin och håller sig under vigseln! Om den inte gör det är det egentligen skit samma eftersom jag kommer vara så FIN att ingen tänker på blommorna..! Hihi!