Inlägg från: Fischbeck |Visa alla inlägg
  • Fischbeck

Ta bort spindlar

VI har flyttat till hus som tycks vara invaderat av huserande spindlar. Dessa extra gäster vill vi inte ha så jag undrar finns de något medel som man kan spraya/måla in grunden med så att dom dör när dom försöker ta sig in? Alla tips är välkomna hur man kan få bort dessa oinbjudna gäster. Vi har tagit bort all växtlighet runt huset och singel ska läggas ut närmast fasaden. Men dom kommer ändock in....snälla hjälp mig!

• Svar på tråden Ta bort spindlar
  • Fischbeck

Humdis: Tack för tipset. De är i källaren som vi inrett som dom finns och vi har följt dessa råd från anticimex men just nu är källaren full av kartonger för vi har precis flyttat hit. Men vi avläsnar dom sakta men säkert. Vi städar där nere en gång i veckan och jag har damsugit hela fasaden för förra ägaren brydde sig inte ett jota om spindlar så den är ju täckt med spindelnät....jätte äckligt! Om spindlarna ändå inte vore så sora, från att komma från en lägenhet med normala spindlar och så får man dessa gladiator saker.....jag drömde mardrömmar om dom hela natten. Vill bara att dom ska försvinna från vårat hus!

Svar på tråden Ta bort spindlar