Inlägg från: Anonym (försiktig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (försiktig)

Bdsm?

Är det flera här inne som utövar bdsm av något slag? Kanske är HELT fel ställe att prata om detta, vad vet jag (hör ni hur fördomarna flödar? ;). Jag undrar bara hur man ska gå vidare när man känner att handbojor, ögonbindel och lite hårdare tag inte räcker till? Jag vet inte hur långt jag vill gå, eller ens vad jag vill göra. Är helt kluven och förvirrad.
    Vad är era erfarenheter och åsikter?
    Ni får gärna kommentera rent allmänt och fråga vad det handlar om om ni är nyfikna. jag vet att många tycker det ät sjukt att tända på smärta och undergivenhet, men skriv det på ett lite snällt sätt i så fall.. Hyffs borde väl kunna existera?

• Svar på tråden Bdsm?
  • Anonym (försiktig)

Gud vad kul, jag är inte ensam! Får man fråga hur pass ug du är? är det 24/7 eller bara i sängen? Vad använder ni? några tips?

• Anonym (försiktig)

bdsm: Pga av min sjukdom kan jag inte använda piskor, det gör aldlels för ont, för ont för at tjag ska gilla det, det får nog stanan vid smisk.. Tyvärr! För jag är bra sugen men..
    Rapeplay är bland det bästa jag vet

älskar: ja det har ajg och han är inne på samma spår som jag, så vi har det fasligt roligt i sängen, men 24/7 är inget för mig.. Jag är för uppköftig och självständig för det. Haha.

Danbala. jag är mdlem på Darkside, en rätt bra sida. Men ajg känner mig mera hemma och tryggare här... Jag gillar mest.. ja.. Hmm. verbal kontroll och undergivenhet så att säga. Och bondage (lätt) Min partner och ajg kommunicerar jättebra så vi pratar mycket om hur vi ska gå till väga, men det är svårt när jag inte riktigt vet vad det är jag söker efter...
    det känns som om jag vill köra hårt som fan (ursäkta uttrycket) men jag vet itne riktigt vad ajg menar med det..

Usch ajg låter ju helt supervirrig.

Men tack snälla för era goa svar!

• Anonym (försiktig)

Smisk: Jag är inte dominant av mig egentligen, men får jag ett ljus i handen så blir jag helt plötsligt en massiv sadist. Haha. Bitas är också rolgit,men det gillar inte min partner tyvär.
    Oj ja då är det nog bäst att ta det lugnt! Lycka till med förlossningen förresten.

Hur länge har du (och i andra med) känt att ni varit "såhär"?

• Anonym (försiktig)

Madam: vad kul med en switch! Har du något du föredrar?

samantha: 24/7 betyder att man lever i ett bdsmförhållande dygnet runt. Man har alltså rollen som dominant och undergiven hela tiden.

Danbala. Du tog faktiskt orden ur munnen på mig. Jag har det EXAKT likadant!

• Anonym (försiktig)

Samantha: haha ja det avr ju lite lustigt. *S* Klatr vi svarar, frågar man inte får man ju inget veta och det är alltid bra att lära sig något nytt.

• Anonym (försiktig)

Anonym: det är svårt att förklara, jag kan ju itne svara för honom. Men det kan var en känsla av att han gillar till tillfoga dig lite lätt smärta, markera lite lydnad, känna sig dominant. T.ex.

• Anonym (försiktig)

Anonym: DU gör väl ingenting som du inte vill? Bdsm är på BÅDAS villkor!! Mycket viktigt!!

• Anonym (försiktig)

Danbala: Tack för att du skrev det där långa inlägget så slapp jag förklara.

educate me: Ett tips som vi brukar använda är att när ajg fptt mina orgasmer så bruakr ajg säga att nej nu är det nog, nu får du iget men för nu har ajg fptt mitt. Och så bärjar vi bråttas och han får sin vilja fram gonom fasthållning och liknande. Hihi. Men det finns ju många vägar att gå på, det beror på hur pass mycket rollspel man vill lägga in i det hela... Grattis förresten till ditt uppvaknande, du har mycket kul att se fram emot

Svar på tråden Bdsm?