Anonym 8947565:
Ah, det kan vara ett lite "farligt" ord att använda i sammanhanget - perverst.
Det är en sexuell läggning, vilket man väl kan kalla en perversion, men de flesta av oss (har jag upplevt det som i alla fall) uppfattar att just ordet perversion har blivit väldigt negativt laddad. "Gud vad perverst!" utropar folk för att påvisa att det är sjukt och motbjudande. Det är det ju inte för dem som gillar det, såklart, och om alla inblandade är vuxna och njuter av det, kan det uppfattas som kanske kränkande att det får stämpeln "perverst". Kalla det en parafili istället.
Det är nog omöjligt att förstå vad en annan människa får ut av sina sexuella önskningars uppfyllande, personligen har jag fått uppfattningen att de flesta sexuella sadister har olika skäl och olika upplevelser av att tillfoga andra smärta. För min egen del handlar det om att kunna ge den jag älskar det jag får själv - den oerhörda njutningen som går hand i hand med smärtan. Vad just din kille får ut av det får du nog faktiskt fråga honom.
Slutligen:
> Har aldrig bundit honom fast han fragat om jag vill. Skulle
> kanna mig lite lojlig tror jag. *rodnar*
Joo, man känner sig ju alltid lite fånig om man gör något man inte kan. Det är ju en träningssak!
Ett tips är att prova det ändå någon gång (såvitt det faktiskt inte känns riktigt _fel_ för dig), och då ha en precis plan för vad du ska göra. Typ: Binda fast honom så han inte kan röra sig eller gå därifrån, sedan kittla honom (eller annan lämplig "light-tortyr" - isbitar och/eller stearinljus kan man också ha roligt med helt utan att bli brutal) ett bestämt tag (säg, tio minuter), sedan reta honom sexuellt ett tag till innan du binder loss honom och ni har sex, eller att ni har det medan han fortfarande sitter fast, eller vad du nu tror att ni skulle tycka om. Alltså, ha en klar plan på vad du ska göra. Improvisationssituationen är inte rolig om man inte redan "kan" knepen och har en repertoar. Skulle vara som att sätta sig bakom ratten i en bil med en nyckel i handen utan att ha en aning om vad man ska göra sen.