• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!!!!!

Klarar mig faktiskt inte utan den så ja öppnar en ny nu när den gamla är stängd!

Vi var på bvc idag på 2 månaders kontrollen, Emil väger nu 5820 :-O ojojoj va han växer! och så var han 57.5. Vad har ni för vikt & mått på era nu? Allt annat var bra också me lillskiten, muskler och leder och grejer Frågade om varför han inte är så aktiv och sparkar runt så mycket och dom sa att vi bara ska vara tacksamma att vi fått ett lungt barn jag var ju lite orolig ett tag för många påpekar att han är så lugn... men allt var ju prima!

Hopas allt är bra med er töser och att ni hittar tråden här! annars får ja "springa runt" & meddela er! hihi

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!!!!!
  • Gumlan

skulle ju lagt den på övriga diskussioner kan men be att få den flyttad?

• Gumlan

*puffar* För nu har ja varit runt om & skvalrat sorry att ja inte var personlig men oj va många Halmsta flickor!! Det var bara att klistra & klistra

• VeronicaMy

Nu vinkar jag hej här då :... :)

• VeronicaMy

Min "lilla" grabb och jag var på 6 månaders kontroll igår och allt var så bra och han e ju tidigt med allt så läkaren stod och pratade om det *stolt* Hihi...
    Han väger nu 10.105kg och är 70 cm lång!
    Så fin min kille så!!!

Kram och hoppas fler flickor tittar in här nu...

• JewelGirl

Hej hej... ännu en Halmstadtjej som hoppas på en liten knodd inom snar framtid :) Började seriöst försöka i juli, har alltså inte hållt på så värst länge. Letar mest efter min mens som är som bortblåst *skratt*

• Gumlan

Då får vi hoppas att din mens inte kommer nu då Jewel!

Nu ska ja stänga ner här, ska till Veronica & färga kläder!! hoppas fler hittar hit!

• HaltaLotta

Så nu är jag också här!

Färga kläder? Låter kulj uh, hoppas det blir bra!

Här händer inte så mycket annars, tycker att tiden segar sig fram.......10 (!) veckor kvar på ett ungefär, hur ska man få tiden att gå?

• hidden angel

jag har oxå hittat hit!! =)

Var på bvc i måndags, 6 veckor fyllde lilltjejen då!! Vägde 4225 o var 54 cm lång. har alltså ökat med lite mer än ett kilo o 5 cm!

Hon har börjat vara vaken ganska mycket, vaknar halv 8 på morgonen o vill inte sova mer då *suck* det vill ju jag!! o först nu börjar hon bli trött o håller på att somna, ska nog ta ut henne en tur i barnvagnen så vi får lite frisk luft båda två!

• Starkiss

Hejsan!
    Här är en tjej till från Halmstad.
    Iofs 2 mil utanför men tillhör ju Halmstad kommun
    Jag blev mamma den 5 juli i år till en liten pojke som vägde 3930 g och var 53 cm lång
    Vet ej riktigt vad han väger nu, men ska på läkarkontroll den 9 sept. Ser fram emot att få snacka med andra mammor från Halmstad!
    Många kramar
    Jessica (mamma till Simon 040705)

• Teskedsmamman

Starkiss... vilket håll bor du åt *hoppas* Vi bor i Oskarström....

Totte var på extrakoll av vikten idag, han hade gått ner 70 gr för 2 veckor sedan, men idag hade han gått upp 380 gr sedan sista vägningen *pustar ut* Lite läskigt när viktkurvan pekar nedåt!! Så nu väger han 8770 och för 2 veckor sedan var han 67 cm lång.

I alla fall på lördag blir lillpilten 7 hela månader *EAK!* Det går för fort!!!!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!!!!!