• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!!!!!

Klarar mig faktiskt inte utan den så ja öppnar en ny nu när den gamla är stängd!

Vi var på bvc idag på 2 månaders kontrollen, Emil väger nu 5820 :-O ojojoj va han växer! och så var han 57.5. Vad har ni för vikt & mått på era nu? Allt annat var bra också me lillskiten, muskler och leder och grejer Frågade om varför han inte är så aktiv och sparkar runt så mycket och dom sa att vi bara ska vara tacksamma att vi fått ett lungt barn jag var ju lite orolig ett tag för många påpekar att han är så lugn... men allt var ju prima!

Hopas allt är bra med er töser och att ni hittar tråden här! annars får ja "springa runt" & meddela er! hihi

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!!!!!
  • Starkiss

Teaspoon: Jo visst bor jag i Oskarström!! Vad roligt .. o du har en liten gosse du med *kramar*

• Delfin

Nu har jag oxå hittat tråden.
    Evelina vägde 26/8 4410g och var 56cm
    Hon älskar att ligga på magen och om hon tröttnar så vänder hon sig till mage. Idag försökte hon att vända sig från rygg till mage men kom bara till sidan sen var armen ivägen. Sen har hon börjat jollra lite ibland

• saelma

hittade!!

idag har vi varit på babysim och tyran trivdes som fisken i vattnet..

var på tvåmånaderskoll igår och hon vägde 5155 gr och var 59 cm lång.. inte konstigt att hon växer ur kläderna.

• hidden angel

vill oxå gå på babysim!! vet nån när nästa kurs startar?

• jonssan

hej har varit på 6mån kontroll och lilla joel vägde 8.555g och var 69lång så han väkser så det knakar vad roligt med en halmstad tråd en stor hälsning till er alla från en två barns mor.

• Mamma Ia

Här finns det fler Halmsta'bor! Leo verkar vara äldst bland barnen i den här tråden - han är 13 mån gammal, född 22 juli 2003 .

• hidden angel

hur gammla e alla halmstabor? kan ju oxå vara kul o veta, inte bara hur gammla barnen e ;) jag e 22 år o min tös e som sagt 6 veckor

• tigger

Hej hopp...hör egentligen inte hit då jag har flyttat från er men skriver här ändå.
    Hanna är nu sex veckor. Hon väger 4330 g och är 54 cm lång. Har alltså gått upp 1,1 kg och vuxit 7 cm. Wow vad snabbt det går.

• VeronicaMy

Hej jag är 24 år och sonen då 6 ½ månad..

• apsu

hej hej. nu är jag också här

min lilla dotter är ca 11,5 månader. själv är jag 30.

så roligt med så många halmstadbor

hoppas alla mår bra.

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!!!!!