Inlägg från: LillaFruH |Visa alla inlägg
  • LillaFruH

Halmstad tråd!!!!!!!!!

Hallå hallå! Jag har min bebbe i maggen och den är beräknad att kika ut vid jul Bor på Andersberg i en 2:a men VILL VILL VILL ha en trea på Vallås med uteplats *söker för fullt* Dumma HFAB... *mummel*

• LillaFruH

apsu! Lycka till du med ...
    Vi är väldigt inriktade på just en 3:a på Vallås med uteplats eftersom planlösningen passar oss jättebra och mina svärföräldrar ska flytta dit. Sen bor flera av våra nära vänner där och det känns mysigt, men vi har inte stått i kö länge alls så det lär väl ta evigheter innan vi får något tyvärr... Så vi får trängas i vår lilla 2:a ett tag till..

• LillaFruH

mmm skilda bud i Mellerud ... vad jag förstår så har det varit "fjäskbolag" eller "tjatbolag" innan, men nu med det nya datasystemet plockas det ut de 5 som stått i kö längst av de som gjort intresseanmälan. Vem det blir av de fem sedan - där kan det nog löna sig att tjata!! Vi har också hört att det hjälper att tjata å ringa men när vi var inne för ett litet tag sedan och jag putade med magen å vi sa att vi var desperata och inte får plats i vår lilla 2:a när bebisen kommer så sa de bara att de inte kunde göra något... vi skulle göra intresseanmälningar på allt av intresse bara och vänta å se .. *mummel* Nåväl, hjärterum, stjärterum - vi får väl trängas

hur mår ni annars flickor? Kramar!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!!!!!