Inlägg från: Anonym (piercad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (piercad)

Frågor om intimpiercingar...

Det gör inte farligt ont faktiskt, tyckte själv att tungan var värre faktiskt. Jag fick sitta på en brits under ingreppet, klart det känns men man överlever. Sen sköter man om den som vanligt med tvål och vatten, man ska undvika sex nån vecka tror jag? kommer inte rikigt ihåg faktiskt. Det som gör ont efteråt (jag har ring) är om råkar fastna och ja man kan haka fast i trosa etc, minns även att cykla inte var någon hejare eftersom byxorna stramade precis över piercingen..

• Anonym (piercad)

Höhö nja för mig var det verkligen inte som en orgasm hihi

• Anonym (piercad)

Hrrrrm jag måste säga att jag aldrig hört talas om det fenomenet.. Jag ville också ha en stav från början men tydligen är jag osymmetrisk så det gick inte buhu. Så istället för att ha denna vägen (I) så blev det såhär (-)
    Jajja det är lite snyggt tycker ju jag, så kom igen tjejen du överlever detta

• Anonym (piercad)

Babybus: Han jag var till var verkligen proffesionell, det var hans jobb rätt och slätt. Jag satt som vanligt, man behöver inte bresa eller så. Det hon/han ser är ju ovandelen av muffen, dvs ifall man gör i klitoriskappan. Blygdläpparna är ju en annan sak helt klart.. Hur är det? får man nämna företag etc här i tråden? Annars rekommenderar jag mitt ställe varmt..

Svar på tråden Frågor om intimpiercingar...