• Dinesha

afrika i blodet??

Hej på er!!

Ny tråd...

Skryt om era små blandisar eller helafrikanska barn här!!

Själv har jag en liten prinsessa på snart 11 månader, som är halveritriansk o halvsingalesisk..och hon är såklart sötast i världen!!

What do you got??
  • Svar på tråden afrika i blodet??
  • Que Sera Sera

Borde inte svara har men gor det anda.
    Haha, eftersom jag ar halvtunis (o eftersom tunisien ligger i afrika) sa kommer varan bebbis oxxo fa det i blodet. Om an utspatt.
    2/4 svensk (jag o pappan e halvsvenska), 1/4 tunis o 1/4 spansk. Skall bli roligt att se hur vacker var prins lr prinsessa kommer bli!!

*smyger ut fran traden igen o lamnar rum at andra*

• THEZZAN82

hej hej!! jag har två flickor på 5 och 3 år, jag är gift emed en man ifrån guniea som ligger i västafrika..vi vänrtr nu på barn nummer tre...ja visst blir det en fin blandning själv e jag helsvensk... så 50% svensk 50% gunieansk
    ha det bra

• Den där Linn

Då skryter jag lite också
    Barnens pappa är från Nigeria och jag är helsvensk!

• Tilla82

Jag borde inte svara här. Men jag har en blandis och hon är världens sötaste, så jag måste få skryta. Pappan är asiat. Lite av varje faktiskt. Han kommer från Hong Kong, men har både Kina, japan och indien i sig. Det är väl därför han ser så himla bra ut han me. =)

• Maiana

Min lilla sotnos har algeriskt blod i sig. Hon har fatt mycket drag fran sin pappa, vilket gor henne till en mork liten skonhet =)

• Hani A

Mina barns pappa kommer från Somalia och jag är svensk

• kinadockan

Då får jag räcka upp handen också. Min son är halvsvensk och halvafrikan, hans pappa kommer från Liberia. Lheo börjar få riktigt härliga skruvlockar nu och jag kan inte låta bli att ta på dom hela tiden, rakt trist hår som man har själv he he

• marina81

Min son är 50% somalisk, 25% svensk o 25% rom!

• Mrs Oudad

Hejsan! Då får väl jag oxå skriva en rad eller tre ;) Min lilla flicka e halv svensk (från mig) o halv marockan (från papsen) Föresten fyller hon 1 år om 2 dagar! /Ulrika

Svar på tråden afrika i blodet??