• Dinesha

afrika i blodet??

Hej på er!!

Ny tråd...

Skryt om era små blandisar eller helafrikanska barn här!!

Själv har jag en liten prinsessa på snart 11 månader, som är halveritriansk o halvsingalesisk..och hon är såklart sötast i världen!!

What do you got??
  • Svar på tråden afrika i blodet??
  • Tiff

våra barn är 25% svenska 25% polsk från min sida och 50% ugandier från pappa...

• Karpet

Vår dotter (som bara är 16 veckor, i magen ) är halvsvensk från mig och halv Zimbabwisk (heter det så?) från min sambo. Hon är tillverkad i Bryssel men kommer nog att få växa upp i London, som sin pappa.

• Prillis

Min minsting är hälften Alger och hälften Svensk, men när man tittar på henne kan man tro att hon är 100% svensk.
    En ljus liten sötis är hon.

• Sofie1979

Hejsan!

Jag har en liten tjej som heter Isabelle och är 15 månader! Hon är 50% svensk (från mig) och 50% ugandier (från pappa)! En riktig liten sötnos är hon! Charmar de flesta!

• Bjellsmamma

Min grabb är 50% Gambier 50% Svensk.
    Min nuvarande partner är från Kongo-Brazzaville så förhoppningsvis kommer framtida barn vara 50% Kongoleser... :D

• kozzan

min dotter är halv ghaniansk. världens gosigaste sötis...

• subi

Jag är svensk och min dotters pappa är från Marocko...

• Zizter

jepp nu är min halvafrikanska prins äntligen här!! han är 1 månad nu!! å pappa från Tanzania!

Världens lyckligaste mamma till lilla Kim, född 060521
  • Jotti

Vår lilla prins är hel eritrean. Det vackraste som någonsin fötts. Tycker jag och hans pappa i alla fall. Smile

Svar på tråden afrika i blodet??