afrika i blodet??

Ny tråd...
Skryt om era små blandisar eller helafrikanska barn här!!
Själv har jag en liten prinsessa på snart 11 månader, som är halveritriansk o halvsingalesisk..och hon är såklart sötast i världen!!

What do you got??

kikar in denna tråd och kollar på alla söta barn! och mammor jag sku så vilja att mina barn sku ha många,hmm kulturer?, i sig...men endast finläska och svenska gener, kanske någon ryss en bit bak i släkten
jag skulle vilja släktforska och hitta alla 'förfäder' :) ha en underbar dag!
Malcolm´s pappa är från KAMERUN.... :) Sötnos! Ja, pappa me förståss! : = )
Vilka sötnosar ni har!!! :-P
Jo, blir de fort mörkare av solen nu när det är sommar?
Min lilla gumma har blivit mörkare, jag försöker att hålla henne borta från det starka på dagen men annars leker hon i lekparken o mår
ha de bra allihop!
Ja, har märkt det mer på vår stora tjej! Hon springer ju runt överallt. Lillan försöker jag skydda så gott det går men jag märker att hon får lite mer färg.
Hej, min sötnos fyller två år på fredag. Håret har börjat växa ut så det står åt alla håll, varken rakt eller lockigt. Han har blivit mörkare i solen och blir allt mer lik sin pappa, gulligt.
Marie
Ja de e lite kul att de blir mörkare..nu e min gumma nästan lika mörk som jag..
Använder ni nåt solskydd? Åker ni utomlands med era små?
jag använder inget solskydd. har ett nät över vagnen som skydar mot UV strålar... har inte vart utomlands än, hon är bara 4 mån och vi ska vänta tills hon fyllt 3 åtminstone
vår dotter har gener från 4 länder: jag har en pappa som är svensk och en mamma som var finsk, min man har en pappa från libyen och en mamma från tunisien. *skryt, skryt*
Min flicka är 50% finne (hehe, från mig) och 50% kenyan :)
Hej!
Vi använder solskydd till Isabelle, hon är snart 1½ år. Vi använder apotekets solskydd, det funkar bra.
Ha det så gott allihop i värmen!
Kram!
Halv svensk(mamma) o halv marockan(pappa) perfekt blandning =)
Här vill vi oxå vara med!
Vår Nicole Njambi är hälften svensk och hälften Kenyansk och såååå söt!!!!
Hänger gärna på!!!
Min son är halv svensk halv gambian och helt underbar!!
Vår son är 50% Hässleholmare och 50% Tormestorpare och han är en jäkligt go påg han me ;)
Jag är Gambian :)!!!!!
Har en dotter och en till på väg. Pappa är svenska.
Oj svensk.
Hoppar in här jag är svensk och min kära gubbe är somalier. Har fem godingar två pojkar och tre flickor. Och nu är det stopp i den här fabriken den är nedlagd.
min dotter är asian,swede & cameroonian!
Jag är negerjude och min fru är neger med både vietnamesiskt blod och indianblod i sig. Naturligtvis har de sötaste barnen i hela världen!