Omlottröja
Säljs inte vita långärmade omlottröjor i strl 50 längre? Har letat snart överllt i Sthlm men hittar inga. Vill ha nya INTE begagnat från Blocket eller tradera, nån som vet var det finns inte allt föt dyrt?
Säljs inte vita långärmade omlottröjor i strl 50 längre? Har letat snart överllt i Sthlm men hittar inga. Vill ha nya INTE begagnat från Blocket eller tradera, nån som vet var det finns inte allt föt dyrt?
Jordgubbssaft: Ska kolla Kapp-Ahl nästa gång jag är i närheten av den butiken. Har för mig att dem inte hade i den butik för en månad sedan. Är det i storlek 50?
lillalillajag: Söker jag omlottröjor så söker jag omlottröjor och inte bodys för det kryllar det av
Jag vet att body är bättre, men jag vill ha omlott till en början när bebben är nyfödd
CLT: Dem jag sett på Lindex är från strl 62 då är bebben ca 4 månader gammal, jag vill ha för nyfödd bebbe.
Ska kolla i babyaffärer som Babyland innan jag ger upp.
ok, lillalillajag. Tyckte bara att det framkom i rubriken och i texten att jag sökte omlottröja
Tjej 83:Skrev i frågan att jag bor i Sthlm
Fru Cissy: Vill du det? Åhhh vad snällt
Glad!
Vet du om det är lång ärm? Hur är storlekarna? Är dem stora i storlek 50 eller små? Är det knytband? Vita?
Vi får komma överens om betalning och så via varandras inbox. Jättesnällt!
Hittar dem inte på La redoute. Var finns dem? Kollar på baby, men nääää
Nettan 73: Vill ha omlott TRÖJA INTE BODY
Nettan 73: Vill man vet kan man starta en egen tråd om det, jag undrar över omlott tröjor det var därför jag skrev det i rubriken för att det verkligen skulle framkomma specifikt vad jag sökte efter för det är ofta nån som skriver nån helt annat som man frågar efter när man startar trådar.
Jag har sett många bodysar med alla möjliga knöppningar, men inga omlootröjor så det var därför. Jag är inte upprörd bara lite irriterad över att man ska behöva lägga till sådana här kommentarer när det framkommit så väl vad man frågar efter.
Nettan 73: Om man vill veta om body så kan man öppna en egen tråd det var det jag menade. Om du vill misstolka mig så varsågod.
Jag har ni iaf kollat på Kapp-Ahl utan att hitta en enda omlott tröja så jag får leta vidare någonannanstans