Inlägg från: Anonym (äntligen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (äntligen)

bröstlyft

Finns det någon som har gjort ett bröstlyft här och vill berätta om det? Är ni nöjda idag? Jag ska själv göra ett bröstlyft inom en snar framtid och jag ser verkligen fram emot det!
    Väljer att vara anonym då inte alla i min närhet vet om detta än.

• Svar på tråden bröstlyft
  • Anonym (äntligen)

Ingen som har gjort ett lyft?

• Anonym (äntligen)

Gud vad skönt att höra! Hur känner du över ärren? Gjorde du ett stort bröstlyft med ankarärr som följd eller flyttade du bara på bröstvårtan? Hade du mycket ont efter operationen? Oj jag har så många frågor!

• Anonym (äntligen)

Vad kostade din operation? Ser verkligen fram emot min operation men jag kan inte fylla brösten med ngt då jag redan har stora bröst och är väldigt kort, jag skulle se helkul ut! Men det hade kanske vart det bästa, vid amning så finns väll risken att brösten sjunker ihop igen antar jag?

• Anonym (äntligen)

Ok, jag ska operera mig på sophiahemmet i sthlm, det kändes jättebra och seriöst när jag var där under kontroll så jag tror att det kommer att gå bra, men det är klart att man blir rätt nervös när det gäller något så stort som en operation.

• Anonym (äntligen)

Jag tänker bara lyfta mina vilket kommer att ge så kallade ankarärr men det är det värt, jag tror att det går att få fint i alla fall. Titta på google så kan man hitta bilder på bröstlyft, inte många men iaf ngra.

• Anonym (äntligen)

Beror på vilket lyft du vill göra, vill du göra ett mindre lyft då flyttar man bara upp bröstvårtan en bit och förminskar den. Vill du göra ett större lyft så (är lite svårt att förklara) drar man ihop och upp huden så att överflödig hud försvinner och bröstvårtorna hamnar högre upp, även under denna operation förminskar man vårtgården. Man får ju ärr men har man tur så bleknar de jättefint och skulle de bli jättefula så ska det gå att ordna senare med en mindre operation.

• Anonym (äntligen)

Man kan så klart förlora känsel men det är inte alls nödvändigt + att den brukar komma tillbaka efter ngt år. När jag frågade om komplikationer hos min läkare så sa han att det som kan hända är att ärren inte blir riktigt så fina som man velat men det kan oftast fixas till efteråt. Positivt va! :)

• Anonym (äntligen)

Vet inte exakt hur det går till men ist för att ta bort överflödig hud så flyttar de helt enkelt bara upp bröstvårtan en bit, då förminskar de även vårtgårdarna.

• Anonym (äntligen)

puff

Svar på tråden bröstlyft