• Anonym (äntligen)

bröstlyft

Finns det någon som har gjort ett bröstlyft här och vill berätta om det? Är ni nöjda idag? Jag ska själv göra ett bröstlyft inom en snar framtid och jag ser verkligen fram emot det!
    Väljer att vara anonym då inte alla i min närhet vet om detta än.

• Svar på tråden bröstlyft
  • Anonym (äntligen)

Ingen som har gjort ett lyft?

• Anonym (=))

Jag har gjort ett lyft samt inlägg då mina bröst var helt tomma. Gjorde det för drygt 3 veckor sedan och är hur nöjd som helst.
    Nåt speciellt du undrar över =)

• Anonym (äntligen)

Gud vad skönt att höra! Hur känner du över ärren? Gjorde du ett stort bröstlyft med ankarärr som följd eller flyttade du bara på bröstvårtan? Hade du mycket ont efter operationen? Oj jag har så många frågor!

• Anonym

Jag gjorde ett bröstlyft och la in gelehallon i maj förra året. Och jag är hur nöjd som helst, dessutom så hade jag inte det minsta ont efteråt . Gjorde även en stor bukplastik med navelförflyttning samtidigt, och är supernöjd med det också , Har nu supersnygga boobies och en alldeles platt mage igen !!

• Anonym (äntligen)

Vad kostade din operation? Ser verkligen fram emot min operation men jag kan inte fylla brösten med ngt då jag redan har stora bröst och är väldigt kort, jag skulle se helkul ut! Men det hade kanske vart det bästa, vid amning så finns väll risken att brösten sjunker ihop igen antar jag?

• Anonym

Kommer faktiskt inte ihåg vad själva bröstop kostade, det är så att om man gör två op samtidigt så behöver man bara betala hälften för den ena op.
    Op mig på citadell i Landskrona, du kan kolla deras hemsida, alla priser står där. Det var Dr. Cosmo som op mig.

• Anonym (äntligen)

Ok, jag ska operera mig på sophiahemmet i sthlm, det kändes jättebra och seriöst när jag var där under kontroll så jag tror att det kommer att gå bra, men det är klart att man blir rätt nervös när det gäller något så stort som en operation.

• Anonym

Måste man lägga i inlägg om man ska lyfta? Eller går det att få dem snygga ändå? Har värsta raggsockorna och tänker så småningom åtgärda dem men vill inte ha inlägg helst.

• Anonym (Böstlyft)

JAg gjorde bröstförstoring fö ca 1 1/2 år sedan och det ä bland det bästa jag ha gjort. Jag har inga besvär utan är supernöjd.
    JAg har lagt in gelehallon genom armhålan. HAr obetdliga ärr i armhålorna. Visst var man öm i bösten några dagar efter operationen men det var inte outhärdigt.
    Idag är jag gravid och brösten har växt lite. Får väl se hur de ser ut efter amning o dylikt. Läkarna säger att de inte ska påverkas så mk då de sitter bakom bröstmuskeln.
    Lycka till

• Anonym (äntligen)

Jag tänker bara lyfta mina vilket kommer att ge så kallade ankarärr men det är det värt, jag tror att det går att få fint i alla fall. Titta på google så kan man hitta bilder på bröstlyft, inte många men iaf ngra.

Svar på tråden bröstlyft