• Anonym

bröstlyft

Jag gjorde ett bröstlyft och la in gelehallon i maj förra året. Och jag är hur nöjd som helst, dessutom så hade jag inte det minsta ont efteråt . Gjorde även en stor bukplastik med navelförflyttning samtidigt, och är supernöjd med det också , Har nu supersnygga boobies och en alldeles platt mage igen !!

• Anonym

Kommer faktiskt inte ihåg vad själva bröstop kostade, det är så att om man gör två op samtidigt så behöver man bara betala hälften för den ena op.
    Op mig på citadell i Landskrona, du kan kolla deras hemsida, alla priser står där. Det var Dr. Cosmo som op mig.

• Anonym

Måste man lägga i inlägg om man ska lyfta? Eller går det att få dem snygga ändå? Har värsta raggsockorna och tänker så småningom åtgärda dem men vill inte ha inlägg helst.

• Anonym

Fast ankarärr behöver de inte göra. Jag har "bara" är från bröstvårtan och neråt liksom. Och sen förstås runt hela bröstvårtorna, men de syns inte alls.

• Anonym

Tänk på att tejpa ärren väldigt noga och rätt så länge, det blir väldigt stor skillnad på ärren om man gör så....mitt är från vårtan och ner syns väldigt lite tack vare att jag var noga med det, och som sagt...ärren runt vårtorna syns inte alls.

• Anonym

Är oxå sugen på at lyfta mitt ammade bröst, i stockholms trakten, någon som gjort sina där? och vad betalade ni?

Svar på tråden bröstlyft