Inlägg från: jessilundgren |Visa alla inlägg
  • jessilundgren

pitebor.... 2!!!

hej på er, vad gör ni en sådan vacker dag?
    vill ah ut lilla pryet nu så man kan njuta av solen och inte hålla på som man vore vampyr och bara stryka runt i skuggorna

• jessilundgren

astri: jadu med tanke på att jag blev utskriven iförmiddags så e det ett leende på läpparna då jag slipper kanylen och åka tillbaka men mer är det inte. e så slut i kropp och själ så ni kan aldrig ana.

slarva: välkommer till småbarns stadiet =)
    anja hade en mammaperiod där hon varken sov eller var tyst om jag inte höll henne. fick typ duscha i handfatet, hade inte hjärta att låta henne skrika för ingen annan dög, inte ens pappa

• jessilundgren

hej å er, vad gör ni? hoppas ni å bäbbarna mår bra.

• jessilundgren

hej på er, hur står dte till i detta vackra väder? här i sjulnäs skinner alltid solen känns det som, ingen stans att ta vägen *suck*

bäbben får hemskt gärna titta ut nu så man kan njuta av sommaren en stund i alla fall.
    vad händer midsommar för samtliga???

• jessilundgren

Glad midsommar, hoppas det vackra värdet håller i sig, e så förbenat varmt man kan ju inte vara ute utan att bli dygnsur.

ska ut till stugan å fira en riktigt helylle midsommar med båtsvall, sommarstång och silllunch och för att inte glöma den obligatoriska jordgubbstårtan.

hur ser det ut för er?

• jessilundgren

hehe nästan likadant.

ska på mvc imorgon, äntligen har dom uppmärksammat att det behövs tas snabbsänka på mig i alla fall 1 g i veckan tills detta är över. dom tyckte det var onödigt tidigare och kolla, jag blev inlagd hela två ggr.

• jessilundgren

hej hej, hur mår ni? hoppas allt e bra.
    vad gör man en dag som denna, känns lite jobbigt att vara utan barn, man har ju inget liv utan, ialla fall inte jag

slarva: ring om du behöver någon som gungar vagnen en stund =)
    har hon besvärligt i magen?
    prova lägg henne över armen, alltså med magen mot armen (längsmed)och huvudet i handflatan. stryk sedan på ryggen och luta armen så huvudet kommer lite längre ner än stjärten.
    hade jätteproble med att få anja att rapa ordentligt så hon hade jättemycket luft i magen.
    då visade bvc det för mig och det funkade för oss.

• jessilundgren

fy fasen va bra jag e, har snart målat hela långsidan på grunden.
    blir ju skitfint. ska göra kortsidan oxå för bak e det ju ingenide då vi snart får den nya altenen *längtar*

då kan jag ju bjuda hem er till mig, då man har någonstans att sitta ute

Svar på tråden pitebor.... 2!!!