Inlägg från: jessilundgren |Visa alla inlägg
  • jessilundgren

pitebor.... 2!!!

Hej på er, hur har ni det?
    Tänkte ut å måla idag då jag var tvungen att lämna lillan på dagis tidigare. dom tycker hon kommer så mycket utanför gruppen, men jag e ingen dagismänniska. har henne där då jag måste!
    hur gör ni? hur mycket är era barn på dagis / vecka?

händer det annars nåt kul? synd att jag redan ahde dejt igår annars had ejag hakat på er, vi hade picknik i badhusparken tills det började regna. hoppas förskolan öppnar snart

• jessilundgren

jag e sämst på ansikten och farmförallt namn, förargade nydligen min bästa väns fru!!
    hon har fortfarande inte förlåtit mig riktigt tror jag.
    *skrattar*
    var på stan och ser denna männiksa komma och gå rakt på mig och hela tiden stirrar så jag höll ut lite artigt åt höger. då ändrade hon kurs så tillslut stod vi näsa mot näsa där gågatan tar slut och husen börjar.
    HEEEjj säger hon var på jag svarar hej hej och rundar henne lite elegant och forsätter gå samtidigt som jag tänker att det finns nu suspekta människor i denna värld.
    då får jag ett telefonsamtal lite senare från min bästavän som e väldigt upprörd för att jag inte stannade och pratade hans fru (den suspekta kvinnan). jag kände ju inte ens igen henne trots att dom har vart gifta i snart hm få se 6 år?

ni måste kliva på och säga hej för annars ser jag ingenting
    =)

• jessilundgren

carre: har du fika? *skrattar* jag har ingenting för mig förens kl 13 då jag börjar jobba¨

• jessilundgren

carre: visst ligger erat hus på bruksvägen?!? då får man ju uppleva gamla minnen.
    saknar storfors massor, vill ha tillbaka vårat hus =)

• jessilundgren

carre: vi kan komma nu å titta på när du städar, alltid kul att se någon annan arbeta *skrattar*

• jessilundgren

hm det enda som e synd är att jag börjar kl 13 så jag måste åka senast halv för att hinna
    kanske skulle ta det en annan dag
    hinner knappt dit för att sedan vända

• jessilundgren

om inte carre gör en garderobs städning *retas* skyffla in

• jessilundgren

nä men jag kommer förbi, har ingenting annat för mig. ska gå å få ordning på kläder och hår innan jobbet, går ju inte för sig att skrämma litet ur tanten, då blir jag ju arbetslös

• jessilundgren

aha, har du någon som kan stjusa hem dig får du åka med mig, måste köra den vägen eftersom jag ska lä'mna igen ett täcke på gamla hässel

Svar på tråden pitebor.... 2!!!