pitebor.... 2!!!
dio: men då är du jätteduktig!! inte behöver du betala en proffs
dio: men då är du jätteduktig!! inte behöver du betala en proffs
Sabina, vilken lyx!!
Jag har nyss pratat med min mamma med Skype, fick 60 minuter gratis att ringa till telefon så hon blev överraskad av att jag ringde från datorn till hennes telefon
Jag är här en lite sväng, men jag måste ta mig till sängen annars vaknar jag aldrig imorgon
Jag röstar för choklad och hallon
ja, nog kan du äta det flera ggr om dan om du vill
ouch, nu vaknade Sebastian.. det är bättre att jag går och lägger mig också
Vi hörs!!
Gomorrn!!
Nu har jag varit på AMS och det har gått jättebra
Missteddy: Vad roligt att gammla smalare kläder passar nu, jag är i chicachulas lag.. jag går också bara upp
Linda: Blev det nån tårta igår? eller åt du bara hallon med choklad??
Vad händer idag?? Jag ska bara slöa, kanske ta en cykeltur efter lunch eller nåt sånt
Hallå!!
Här händer det inte mycket idag, vi ska på ICA om en stud och då ska jag köpa ingredienserna till tårtan som jag ska göra imorgon. Annars är det bara att slöa som gäller
Sabina: Vad roligt ikväll.. hoppas du hittar mycket billig Jag tycker inte om stora folksamlingar så jag håller mig hemma
Linda: Jag försökte göra testet men efter 2 minuter blev jag uttråkad så stängde ner det hela Ska prova lite senare
uhmm.. tror inte Jessi har fått sin bebbe.. varför frågar du Linda??
Vi skulle inte göra nåt idag, men sen bestämde vi oss för att ta och cykla till Öjebyn.. varför? vet jag inte.. men vi cyklade ditt och så sen tillbaka.. gissa om jag kommer att ha världens tränningsvärk!!
Gomorrn!!
Har varit utan dator igår hela dan.. nja, har kunnat använda Martins dator men det ides jag inte, han har världens krångligaste dator så jag gick in bara för att hämta lite recept till svärfars tårta, han fyller år idag
Ni har hunnit svammla mycket och jag ids inte läsa allt, men hoppas att ni har haft det trevlig
Vad händer idag? Det är h****s varmt. Vi måste åka på kvantum och handla lite, sen ska vi göra oss i ordning för att åka till Rosvik på svärfars kalas..
Gjorde en ko-tårta Fyllningen blev passionfruktfromage med mango bitar och vitchokladmousse
Hoppas att han tycker om den
Ska fota den snart. Martin måste tömma kameran först
Ja, det tror jag med
Nä, nu ska vi åka och handla.. ha en trevlig söndag!!