pitebor.... 2!!!
Jadå, jag kommer nog nästa gång!
Mår bättre faktiskt, men känner mig ff inte helt frisk... på väg dock!
Jadå, jag kommer nog nästa gång!
Mår bättre faktiskt, men känner mig ff inte helt frisk... på väg dock!
Linda: Håller med dig.. jag ska nog vara väldigt noga med vad jag gör numera.. tänker inte gå igenom det här en gång till!!
Sabina: Tack, det ska jag
Är det nån som lever här??
Vilken värme!! Jag håller på att göra Danis tårta, tar bara en paus för att få inspiration.. hoppas att vädret är lika bra imorgon, men det verkar som att det ska regna litegrann.. suck!
Nåja, nu ska jag forsätta
jessi: Ja, nu har det blivit mycket bättre, fick byta penicillin 1 gång för att den första jag fick funkade inte, men nu mår jag bra Hoppas att det går över för dig med.. det är hemskt att ha UVI!
astri: Jag äger inte några konstiga prylar.. sorry
Jamen, riktig säkert.. du har sett mitt hus, här finns nästan inga prylar alls, jag är inte så förtjus i prylar Om det inte vore för min man och mina barn, då skulle jag dekorera mitt hus i minimalist styl
hehehe.. Martin samlar också massa skräp, men jag kastar alltid massor!! Han blir lite sur på mig ibland, men han har vant sig
Säg det, jag brukade kasta de så fort jag fick de tillbaka hehe.. nä men jag är ett extremt fall
Nåja, nu är det äntligen sängdax.. höres imorrn!!
Linda, Följer också tråden.. för mig låter helt overklig att kunna köpa en månads mat för ett barn och en vuxen med bara 200:-.. får se om nån klarar det
bara välling kostar nästan 50:- och den räcker inte en hel månad!!
Vad händer i Ö-byn? har det regnat lika mycket som i Bersika?? Fy vilken tråkig TV dag.. sitter och proppar i mig tortilla chips som blev över sen igår Cola Cola where are thou!!
slut!
Jadu.. 200:- har jag också säkert ätit bara idag.. och dagen är inte slut än
vill ha colaaaaaa!!
uhm.. lever den än?? finns det verkligen många cola beroende som vill sluta??
Ahh så synd att jag inte har bil, inte körkort heller, annars skulle jag definitivt följt med till stan, det är så tråkigt hemma idag
Martin skulle vara ledig men kl. 8 ringde telefonen och de frågade om han kunde börja jobba kl. 9 *buaaaaaaaa*
Vad händer annars? Vi ser lite på TV just nu, men snart ska vi gå ut på gården och leka lite
Det låter trevlig Linda! Har Erik semester?? Martin började jobba om förra vecka så nu har jag ingen som kan skjutsa mig nånstans.. eller jo, han skjutsar mig men det blir lite knäppigt om han jobbar..
Vad är det på TV ikväll??
Funderar på att åka till badhusparken imorgon med ungarna efter kl. 13 Nån som vill träffas??
Natti natt!!