• Carre

pitebor.... 2!!!

Linda: Vad var det för kurs?

• Carre

Godmorgon tjejer!!

Vi skulle gå på poolparty men vädret är tråkigt som f-n Nja, det kanske blir bättre lite senare, kalaset är kl. 14.00

Vad händer idag?? Vi håller på att göra oss i ordning för att åka på stan, ska köpa presenten till killen som fyller år och sen ska vi äta nånstans, kan ni rekommenderar nåt bra ställe där de har lunch bufféer? Inte Thai Garden, vi äter ganska ofta där

Nåja, ha en bra dag allihopa!!

• Carre

ja, man måste åka en bit
    Har nån provat chiliköket??

• Carre

AAAAAAAAAhhhhhhhhhhh idag har jag klarat körkortsprovet!! Fy så skönt!! Nu är det bara uppkörningen, men det är sommar så det lär ju att dröja tills jag får nån tid

• Carre

Tack för gratulationerna tjejer!! Jag är så jäkla glad

Imorgon ska vi till Lycksele Djurpark Vi far kl. 8 ungefär, de öppnar kl. 10, sen vet jag inte när vi kommer tillbaka, men nångång på kvällen blir det

• Carre

ja, vi måste ju passa på nu, Martins börja om att jobba på måndag hehe Jag hoppas också på bra väder!!

• Carre

Sabina: Det var bra pris!! Men vi ska ditt bara över dan, Martin ska fota ett annat bröllop på Lördag så han måste vara hemma och utvilad

Grattis Jessi!! Hoppas få se bilder snar Står det nåt på www.nll.se?

• Carre

Vad bra!! ska han också följa med eller?

• Carre

Hallå!

Vi åkte aldrig till Lycksele, blev sjuk torsdag kväll så på fredag åkte jag till VC, har UVI och jag verkligen trodde att jag skulle dö av smärtan. Har inte kunnat äta sen i fredags, bara spyr och har hög feber
    Imorgon ska jag på VC igen, de ska ta nya blodprov och sen ska de röntga mina njurar nån gång nästa vecka.

Nåja, jag måste gå och lägga mig nu, mår ff ganska dålig Ha det så bra ni!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!