pitebor.... 2!!!
Anna: Det är inte länge kvar tills kl. 16.. håller tummarna och tår för dig!!
Sökte du inte till ÖB?
Anna: Det är inte länge kvar tills kl. 16.. håller tummarna och tår för dig!!
Sökte du inte till ÖB?
Dio: Vad synd.. men så är det med barn.. men igår fotograferade Martin Ericas barn och de var alla jätteduktiga.. har inte sett hur bilderna blev, men säkert bra
missteddy: oj, vilken stor kille!! Dani vägde ungefär samma när hon var 10 månader
Sabina: Vad roligt med pool och gunga? köpte ni gungan med 1 eller 2 gungor?
Jag vet inte riktigt hans priser, han har inte så mycket utrustning och därför fotar han billig, det är mest hans hobby men han är rätt duktig, nu på sommar har han tagit mycket kort utomhus, men om du vill ha inomhus då fotar han hemma och då fixar han bakgrund och allt
, och det är du som bestämer hur du vill att bilderna ska se ut och hur många du vill, du får de antingen framkallade eller i CD ;)
Jag ska fråga han, vill du ha inomhus eller utomhus??
Ja visst.. ska fråga han
Visst har du sett hans hemsida?? www.mkpd.se
Nä, nu ska jag natta Dani.. återkommer senare!
Nu ligger barnen i sängen *skönt*
Dio: tack (i hans namn ) han är duktig.. om jag får säga det
Ja, det är nog säkert det.. mina monster sover inte än, men de är i sängen iallafall.. då får de somna själva
Vi har myst och läst en saga, sen natt bön och då var det klart.. men de sitter i sängen och pratar med varandra hehe
Gomorrn.. Vi har varit ute hela morgonen... skönt att sitta och äta frukost på altanen
Allt gick bra tills Sebastian spanade lillflickan som bor 2 hus från våran och då stack han iväg för att han ville leka med henne.. suck!! Så då var det bara att springa efter han, ja lätt han inte stanna där för de hade besök, han får gå ock leka där nån annan gång
Så nu sitter vi och ser på TV en stund, vi kanske ska till Granparken om det inte blir för sent, annars kan man alltid gå till Badhusparken en stund
dio: Vad tråkigt att hon inte sammarbetar.. men 3e gången blir det nog säkert bra
Sandra: Hoppas Frida mår bättre i magen med minifom, vi hade den till Daniella, men hennes mage blev faktist bättre efter vi började med smakisarna, det spelade ingen roll hur mycket minifom hon fick
Linda: Morrn på dig!
Jessi: Vad duktig du är?? vill du inte komma och måla lite hos mig??
Anna: Grattis till jobbet!!
Dio: Vilken söt bild!! Är det från fotografen??
Nu har vi varit en sväng på granparken, men det var en kort visit eftersom det fanns inte så många djur ute och Sebastian rakade ramla i ett dike där det fanns massa ogräs och såna plantor som bränner, så han fick utslag både på armana och ben och så skrek han bara av smärtan.. så då for vi hem.. nu har det gått över men tror ni att han lärde sig en lexa?? NEJ!! Det han gjorde så fort vi kom hem, det var att springa iväg, och så ju mer vi ropar på han desto fortare han springer.. suck!!
Nåja, nu ska jag ta och vila en stund