• A N

pitebor.... 2!!!

Vi ska åka till en liten by som heter soukolojärvi i Övertorneå kommun.

• A N

Lovisa har nog 21-22 på sina skor som hon använder nu.

• A N

Det hoppas jag oxå Hoppas på fint väder! Det ska ju göras midsommarstång och Lovisa ska ju få bada i en liten pool, hade jag tänkt.

• A N

Det är ju bra att det finns en utväg så du står ut med alla Hoppas att ni får det trevligt. Jag hoppas verkligen att det inte är så mkt mygg, men det känns som att jag kommer att bli besviken

• A N

Paus!!! Vilar lite grann, packar för fullt, springer runt som en yr höna och torktumlaren jobbar hårt med att torka det som inte är torrt än...

Grattis Linda!!

• A N

Hallå! Är tillbaka i pite efter allt midsommar firande, och fint väder har vi haft. Lovisa har badat både pool och bastu, åkt trehjuling och allmänt stökat hos mormor och morfar. Roligt har vi haft.

Vad har hänt här då??

Idag ska jag till lillpite en sväng och hälsa på sen på em/kvällen så får vi besök från en kompis som nu mer bor i uppsala och vi träffas väl varje sommar så det är 1 år sen hon såg Lovisa sist, snacka om att det har hänt en del

Har hört det ryktas om kyrkmarknad till helgen, och i så fall ska vi nog besöka den.

• A N

Hej hej!

Ang. försäkring så har vi Lovisa försäkrad i LRF och betalar 94 kr/månad. Tonys fasters man jobbar åt länsförsäkringar så han hjälpte oss med försäkring, de samarbetar tydligen med LRF. Det är så mkt text i häftena man får så det var lättare att prata med någon som kan förklara vad som kan vara bra och ha och vad det innebär.

Sitter här och väntar på att klockan ska bli 16.00 för då ska jag på en intervju!!! Blev ganska chockad när det ringde nån från städfirman som jag sökt till för längesen och han ville träffa mig idag! De söker en vikarie i 4:a veckor v.28-31, bara hoppas!!

Tony är hos arbetsförmedlingen igen, får se om de har nå vettigt att komma med. Ska bli intressant och se vad de har för jobb förslag åt honom.

• A N

Det har jag inte gjort... men kvantum var jag på intervju till. Trodde att jag skulle vara hemma hela sommaren men kanske inte...

• A N

God morgon! Kikar in en sväng och läser om gårdagens bravader innan jag ska ut med hunden. Blir nog en sväng till stan idag, mamma har överfört pengar till mitt konto så jag ska kunna köpa kläder till lillebror som är här Fick även bidrag till maten Han dricker mkt mjölk den här ungen!!

När blir det fika träff då??

Svar på tråden pitebor.... 2!!!