• A N

pitebor.... 2!!!

Jag ser astris blogg och förlossningsberättelserna och under astris blogg finns bara vad ska man göra?

• A N

Fina bilder carmen. Vilka fina rum dina barn har!

• A N

Hejsan!

På fm var jag och Tony till arbetsförmedlingen... inskrivning för mig och han pratade med nån om projektet pilen(?), sen for vi till min moster och fixade nå lampor på deras släp, åkte till Bergsviken och kollade på nå fiskegrejer på vildmarskaffären där. Kl 14 hade vi tid till bvc för att kolla upp Lovisas ögon osm inte blivit bättre, fick nå ögondroppar och börjar det inte bli bättre till onsdag så ska vi ringa dit igen. Sen har vi varit här hemma.

Imon bär det av till lule för mig, lovisa och hunden. Ska hälsa på en kompis under dagen sen äta middag hos min faster och sova hos min bror. Så på onsdag återkommer vi för att sen åka till storsund på torsdag ev fredag.

• A N

Ögoninflammation, hoppas att dropparna/salvan fungerar så hon slipper klia sig mer... men det är inge kul och ge henne dropparna/salvan vet inte hur jag ska kunna göra det själv senare i veckan när tony är i storsund. Men det löser sig säkert, man får väl vara lite finurlig.

• A N

Det skulle droppas in i ögat, men det är ju salva! På apoteket sa tanten att den är ganska lös så den ska gå och droppa, men tyckte inte att det var så dropp vänlig då det blev en liten dutt som hamnade i ögat. Hade förväntat mig nå mer flytande.

• A N

Hoppas det hjälper iaf.

Vad har ni för planer för kvällen?? Sitter själv och väntar på cityakuten som haft uppehåll i 2 veckor...

• A N

Nu ska jag smyga till tv:n. Ha en trevlig kväll!

• A N

Tjena tjena!
    Är tillbaka efter en vecka med mkt åkande och väldigt lite datande. Vad har hänt?? kort summering tack!

Har själv varit i lule och hälsat på, sen hela helgen i storsund och grävt i rabatter (grävt bort, allt ska bort) och kom nyss hem från ett aerobics pass.

• A N

Vad ska jag med de till?? i storsund, orkar inte plocka allt ogräs som kommer, och dessutom så är det inte jag som har planterat alla jävla rabbter på tomten så det ser ut som en djungel har gjort sen jag flyttade in dit... *andas ut* men nu kanske det börjar se ut som om nån bor där Fattar inte hur människorna som bott där innan kan ha platerat så mkt och så konstigt... (måste få gnälla lite)

Svar på tråden pitebor.... 2!!!