Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Börjar bli lite orolig, vad är det med Astri ikväll/idag?! Vars håller hon hus egentligen??

• Slarva

Duktigt av henne om hon pluggar hela kvällen! :) Usch, jag ska lägga mig i sängen nu eller nå... det här går ju inte!

• Slarva

Go Morron!
    A N: Det var inte dåligt att vara vaken den tiden och hunnit med att göra allt stök!

Idag är jag hundfri då Nova stannade hos "mommo" igår så jag vet inte hur jag ska lyckas fördriva hela den här dagen?! :D

• Slarva

åå.. lite liv i luckan! Här har man suttit själv sen imorse och stirrat...

A N: Va skönt att bli av med bilen så fort! Jag får alltid lite "ångest" när man sålt saker snabbt och tänker att jag var nog för billig ändå... Fast det spelar ingen roll bara man blir av med skiten! ;)

• Slarva

Jag har inte hunnit bli nervös än... mest nervös är jag för hur Matti ska klara det. :)
    Det skulle vara skönt om det kunde sätta igång så man får det överstökat för det enda man gör just nu är ju att vänta...

• Slarva

Jo, det är helt klart mysigt, och man kan ju inte direkt påverka nått så det är bara att "flyta med"...

• Slarva

Jag har inte satt min fot utanför dörren på lägenheten idag. Största delen av dagen har jag tillbringat här framför datorn... Har inte ens haft tid att sova middag idag ;)
    Nu ska jag däremot lägga mig i sängen och titta på fotboll tills jag somnar...!

Ha en trevlig kväll!

• Slarva

Go morron på er!

Välkommen Cissi!

Skönt att se att du lever Astri, men det verkar som att du har fått nått virus eller liknande då du inte ens gett oss ett litet livstecken på flera dagar! ;)

Vad ska alla göra idag då?
    Jag ska med Nova till veterinären och hon måste visst badas innan det... Mamma pratade nått om att hunden bott i gödselstacken hos dom sen i tisdags... Man vill ju inte direkt komma med en hund som luktar hästskit till veterinären så det är väl bara att ställa henne i badet då.
    Resten av dagen ska jag göra så lite som möjligt, som vanligt! :)

• Slarva

Hm.. mina planer för dagen blev krossade...! Typiskt när de var så viktiga. Mamma kommer hit med farmor & farmors syster så då vill dom ha kaffe. Sen måste jag hämta Matti från jobbet eftersom att han tydligen inte fick igång bilen imorse?!!
    Så när jag ändå är på språng efter veterinärbesöket så måste jag åka ut till mor & far och se om dom har fölning på gång, om inte annat så kan jag sympatisera med den tjocka hästmamman en stund! :)
    Fullt upp helt plötsligt...!

Astri, jag känner mig trygg när jag ser att du lyser grönt! =) Oroa oss inte i onödan va?! ;)

• Slarva

Nära och nära... 4 Juni är bf. Fast jag har min egna teori och då är bf en vecka tidigare... Men med tanke på att man ska gå över ett par veckor så är det ju ett tag kvar.
    Dom där snyggingarna med solfjädrar och vindruvor har jag aldrig sett till, dom måste ha fått fel adress för här är dom då inte! :(

Svar på tråden pitebor.... 2!!!