Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Carre: Vad är det för amningskudde? Eller det kanske bara finns en typ?

Jessi: Låter inte alls roligt att vara så vek i kroppen... Se till att vila även på dagarna och ha karln till att passa upp dig! :) Krya på dig!!

Ancha: av de 480 dagarna man har så är 60 "vigda" åt pappan, det är det enda jag har fattat av FK's tjorviga sätt att dela ut pengar!

• Slarva

Jag måste vänta tills ungen har kommit ut innan jag vågar köpa nån amningskudde, så om den finns kvar då kanske jag vill köpa.
    Kräk-skydden skulle jag behöva till hunden idag! :(

• Slarva

Hehe, nä.. Men hon kräks en massa... så man skulle ha behövt nånting att skydda sig med! :)

• Slarva

Halloj på er!
    Vet inte hur jag har lyckats men när jag vaknade var klockan 11?! Förstår inte vad jag har börjat med för konstiga sovmornar... :)
    Vad gör alla idag i det tråkiga vädret?

Jag tycker att Ragger skulle ha vunnit BigBrother, Jessika får sin uppmärksamhet ändå och kommer att tjäna pengar hur som helst!

• Slarva

Nog tror jag också att BB är uppgjort på nått sätt iallafall, och det är klart att de inte vill ha en doldis som vinnare, men han skulle iallafall ha gjort vettiga saker av sina pengar...!

Åhh, så jag kanske skulle ha tvingat mig själv att ligga kvar i sängen och sova en stund till?! :) Vill ha ut bebisen NU! Är sååå less på magen!

• Slarva

Haha, när bebisen är en trotsig treåring är det inte då man säljer den? ;)

Ser väl inte direkt framemot själva förlossningen, har hört att det kan göra ont också! Men det som väntar efteråt väger nog upp allt... Nä usch, om man kanske skulle ta och laga mat till sin arbetande sambo. Måste nog låssas att jag också äter så han inte får veta att jag nyss ätit frukosten...

• Slarva

Näh, jag har inte skrivit nått om smärtstillande... tänker ta det som det kommer antar jag. Man vet ju ändå inte vad som funkar på en själv.

• Slarva

Å herregud vilka trådar det finns på det här stället, man kan verkligen fastna i endel och undra om folk bara driver med andra eller om de verkligen har sånna stora problem!

Nu ska jag göra lunch till hajna så han blir nöjd. :)

• Slarva

Sabina: Jag har ingen aning vars du bor!
    Vi får säkert trevligt fastän vi blir få... Tiden spelar ingen roll för mig!

• Slarva

Jo, jag fick adressen och kommer nog att hitta dit också, om jag har nån bil imorrn vill säga... Känns lite tungt att cykla ändå till bersika.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!