pitebor.... 2!!!
dio: vi får ta det någon annan dag
dio: vi får ta det någon annan dag
dio: ingen fara han man jobbat inom vården sedan man gick ur niana 95 så har man varit med om det mesta
hej tjejer hur är det med er i dag då?
jodå med mej är det sådär jag var på familjenshus med mamma gruppen på fm och när jag skulle gå in så stöp jag och slog i hakan så nu har jag ont i nacken och höger arm. det var tur att jag inte bar på pontus allafall.
har fl varit så här hela dan att inga nya trådar eller svar syns? på mina faburiter ser det ut som ingen har skrivit något på någon av trådarna sedan 22 i går kväll
hej alla glad hur har ni det i dag ?
idag skulle jag städat på fm men har haft en tjurig son som bara skulle ha min uppmärksamhet gick jag ur rummet så gallskrek han tror nu någon vill köpa han på loppisen?
carre: nä han hade en morgon där inget var bra varken sittern eller gymet var roligt bara mamma var rolig tydlingen
jag vet inte om det är så bra med en sådan när man har ryggproblem
an: jag har en bärsele babybjörn men den sitter som en ryggsäck så den är inte så bra för min rygg skulle vilja ha en med ett höftbälte också
jag vet att babybjörn har börjat med en ny model som har höftbälte med de är dyra så jag ska försöka få tag i en på blocket eller tradera.