pitebor.... 2!!!
jo det blev de. hon sa att hade hon vetat att hon var så stor skulle hon nog varit lite rädd för förlossningen
jo det blev de. hon sa att hade hon vetat att hon var så stor skulle hon nog varit lite rädd för förlossningen
min bm som jag hade på slutet sa till mej i vecka 30 när hon kände på magen att detta blir nog en fem kg baby men där hade hon fel blev bara 4,2:_D
nä det enda jag fick var en sockerbelastning till fast läkaren på mvc hade sagt att jag inte behövde göra ett till pga min värden låg jättebra
det fösta i vecka 12 fick jag göra pga jag var överviktig och i vecka 30 ska igentligen alla gravida göra det men jag slapp för den första bm jag hade men när min riktiga bm kom tillbaka från sin tjänstledighet så tyckte hon jag måste göra ett en månad innnan bf fast mina värden bara blev bättre och bättre
ingen aning jag gjorde min fösta i juli/ agu i fjol och det görs för de har märk att gravida har lätt för att få socker
ancha: pappan får ge alla dagar utom 60 dagar
hej tjejer vad har man missat i dag då? säker en hel del
vilken tid blir fikat? jag har mamma gympa till halv 12 så jag är klar där vid 12 skulle jag tro
ok kan någon maila mej adressen så kankse jag dyker upp om jag hittar är inte så hemma i piteå än har bara bott här i 5 år ;-D
nä inte vad jag har sett!