• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre

Det går att beställa ätbara kort, du kan göra en kollage (eller vad den nu heter) med olika bild på Siri i en A4, och sen beställer du det och kliper till små bilder hemma!!

• Carre

aaaaaaahhh smörgåstårta!! jag blir bara hungrig.. har inte ätit middag och har inte bestämt mig för vad jag ska äta.. vill inte laga mat!!

• astri

MMmmm, men det är lite trist i längden... På mitt bröllop åt alla av min vackra bröllopstårta medan jag hade en liten pluttig gräddtårta, med något så upphetsande som chokladpudding och vaniljkrämsfyllning.
    Jag vill oxå kunna äta det som alla andra äter.

Jag vill! JAg vill! Jag vill! *stampar hårt i golvet och plutar med underläppen, armarna i kors*

• dio

ja, gör en stor smörgåstårta till allihopa. behöver ju inte bli allt för dyrt om man gör den själv, och inte har värsta öyxingredienserna :-d Då får du äta samma som alla andra och slipper sitta och sukta

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • astri

Carre:
    Vad kostar ett sånt collage?
    Jag antar att jag får betala det själv. Siris pappa betalar kläder, men det måste han då han inte betalar underhåll för henne tycker jag. För Liss däremot får jag underhåll.

• astri

dio:
    Det kan gå!

På Freddes dop hade vi smörgåstårta åt alla 63 medverkande personer
    Vår dåvarande granne var arbetslös bagare, så han gjorde dem mot att han fick göra en åt sig själv på vår bekostnad - och det kunde han mer än gärna

• astri

Nä, nu ska jag pigga upp mig lite genom att gå och andas in en hög med pollen så att ögonen sväller igen igen - då får jag gnälla till exet åsså passar han upp mig lite
    Och så ska jag spöa sonen och grannpojkarna i kubb

Synes!

• missteddy

om du ska göra smörgårtårta kan jag tipsa om att ekbergs i stan gör hela bottnar gannska lätt att använda.

• Carre

Ha det så bra Linda.. Jag måste också gå och börja natta mina monster innan de driver mig galen. Sen är det köksstädning som gäller *suck*

återkommer om en stund!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!