• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri

Carre:
    Jag skulle beställa det från ett ställe, men då såg jag längst ner en liiiten text där det stod att det kunde innehålla spår av nötter. :-/
    Men det kasnke bara är en säkerhetsåtgärd så? Eller var det något annat jag tänker på, nu känner jag hoppet stiga för en sån som mig!

Vart köper du din / gör din av?

• dio

är det tårta eller bakverk du är ute efter astri? kan du äta citron?

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • astri

Jag fyller år i slutet av juni.
    Då blir jag officiellt gammal, och min mamma som tror hon är ung blir outad som lastgammal

• astri

dio:
    Njet, ingen citron här inte... eller jao, i mindre mängder kan jag om jag gamblar lite

• dio

äsch då! hade tänkt föreslå marängbottnar och citronkräm mellan...hm...

• Carre

Det mesta som man köper färdig står att det kan innehålla spår av nötter för att de använder samma maskiner för att blanda olika saker.. men du kan göra SP själv så då är du säker på att den inte innehåller nåt mer än det du häller i
    Jag gör min själv, är inte expert för jag är inte nöjd med mina tårtor, men hoppas få göra nåt snygg till min födelsedag och sen till Danis 1-års dag

• astri

dio:
    Åååå, det ÄR g-o-t-t!!

Jag hatar att vara allergisk, men vad som är plågsammast är att jag inte alltid varit det så jag VET hur förb*** gott dajm, hasselnöt och gröna äpplen *dreggel* är!
    Jag avskyr min genbank!!
    Jag tror det är all inavel som har satt sina spår och lagt en förbannelse över mig

• astri

CArre:
    Jag såg Olle-tårts idén. Skitsmart, jag tänker helt klart plagiera den, fast utan foton då jag förmodligen inte har råd att fixa ett gäng såna.

• Carre

Kan tänka mig att det är svårt, tack och lov är jag inte allergisk mot nån mat, men det borde jag vara, då kanske går jag ner i vikt
    Däremot Martin är allergisk mot räkor, kräftor och sånt.. och han älskar de så mycket, så han äter de ibland även om han mår dålig sen.. han får eg bara lite klåda, inget farligt reaktion alltså

• dio

Men gör en liten smörgåstårta enbart till dig själv Det är gott!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!