• astri

pitebor.... 2!!!

Nja, jag vet inte, är väldigt besviken på min "städhjälp", bortkastade pengar...

Nåväl!!
    Jag får göra det jag eg borde göra - plugga

Sov gott!!

• astri

Jag är just hemkommen från dagis där jag lämnat av Liss.
    nu ska jag och Siri ta en promenix så att hon somnar så att jag får duscha asap, känner mig som en extra medlem i Streaplers *huh*

Vad gjorde ni för roligt på Martins lediga dag? Det blev ju himla fint väder mot eftermiddag/kvällskvisten

• astri

Aaaah! Vad hääärligt att suscha, tyvärr vaknade Siri när jag shamponerade håret och kom krypandes gråtande in i duschen med mig
    Hon hatar duschen!!

Slarva:
    Vet du inte att katter dras till allergiska personer och sådana som hatar katter för att de tror att de behöver övertalas

Vet någon var man kan köpa ett cykelställ, alltså ett där man parkerar cyklar?

• astri

jessilundgren:
    Planer i sommar?
    Jag har tänkt att försöka ta körkortet. Jag har kommit fram till att det kanske är bar att ha
    Sen ska jag hjälpa mitt X att fixa till hans kåk, jag hjälpte ju gladeligen att riva ner tapeter och fasad så jag måste hjälpa till att fixa upp det också... eller?

*brr*
    Bor ni i ett rosa hus?

[Det är en hemsk färg om jag får vara elak och säga så... konstigt nog verkar 80% av barn gilla den...]
    Mammas hus har också varit rosa en vända - det värsta av allt var att hon VALDE den färgen!!
    Det var rött innan hon satte sina klor i det

• astri

Carre:
    Det är inte till mig utan min mamma.
    Jag tror inte Pitebo skulle uppskatta om jag plockade ett sånt under armen och gick iväg

• astri

Lycksele?!
    Där var vi i förfjol. Det var hemskt!!
    Regnade hela tiden, jag hade försökt att vara ekonomisk och skulle sova i tält. Det regnade så mycket att det regnade igenom tältduken!!
    Hade halva rabatthäftet kvar när jag kom hem och nu har jag tappat bort det... attans!! För Erik har pratat om att ta Liss dit i sommar å då hade det ju kommit till användning.

• astri

*hmmm*
    smaken är som baken - delad
    Jag gillar blått jag

*fniss*
    Ser bovärdens min framför mig när jag kidnappar ett cykelställ

• astri

Carre:
    Ja, jag vet inte vad som drev mig
    Det var det värsta jag gjort!!

[Nää, jag åt orm en gång, det var nog värre ]

Hej Pippiprollan:
    Längesedan man såg till dig här!!
    Haft mycket att göra eller bara tagit vara på det vackra vädret?

• astri

Pippiprollan:
    mmmm, de hade bara demon kvar, visste inte riktigt när de skulle få in fler

• astri

Ha en bra dag!!

Lycka till Carre, tycker synd om dig som måste städa, men avis för att ni får tapetsera om..

Pippiprollan.
    Vad kul med främmande!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!