• astri

pitebor.... 2!!!

HEj Ellie84!!
    Jag har oxå bott i Älvsbyn några vändor [under temporära hjärnsläpp ]
    Jättefint ställe!! Det tycker jag faktiskt.

• astri

Nähäpp, nu ska jag gå och göra lite mackor och ta med döttrarna ut på en liten picknick vid älven
    Kan man ge Siri ost?

• astri

Pippiprollan:
    Jag vet inte!!
    Jag gav ingen av de andra ost av någon anledning innan de var ett år!!
    Jag har inte hört några varningar eller så, det är bara något jag har fått för mig.
    *puh*
    Tack, behövde höra att man visst kunde göra det!! Siri kommer att bli så glad

• astri

På dagarna sitter jag mest här när jag har tid... suckar och stönar om all läxa som jag egentligen borde göra.
    Shoppar, tvingar barnen att städa sina rum, "grälar" på dem ibland när det behövs - kanske t.o.m när det inte behövs :-/
    Ser taskiga såpor på tv:n och drömmer om körkortet.

Vad gör du då?

• astri

Carre:
    Jaaa, den affären ja, som är döpt efter barnen ägarens...
    Den är kul!! Jag kan ju inte äta det därifrån men jag kan tvinga i barnen det .-D

• astri

Jo, den japp!!

Visst är det den du menar Carre?
    På sidan om Ica är ju grillen....

• astri

Ellie:
    Aaaa.
    Jag livnärde mig där när jag väntade mellanbarnet - Liss. Jag gick KomVux då och det går inte sådär supermånga bussar till byn där jag bodde då.
    Så jag åt på grillen två ggr/dag, satt på biblio med alkisarna i tidningsrummet och sen med tanterna på busshållsplatsen.

Men Ä.byn är ju översvämmad med matställen! Nog borde det väl rent teoretiskt finnas nåt bättre?

*Hihihihi*
    Är det fortfarande Sammy på Tresco? Lika hetsig som vanligt eller?

CArre:
    De flesta grejerna har saker i sig som kan vara en aning skadlig för min hälsa, och på vissa står det inte nog utförlligt för att jag kan vara säker på det. De har ju lite andra livsmedelslagar i andra länder :-/

• astri

Carre:

Den där chokladgeggan man doppar brödpinnar i - den har de där. Helt underbar!! Åt tonvis när jag var yngre!

Jag ska oxå knata ut å slicka i mig lite sol, kom ju underfund med igår att jag INTE smälter i solen.

• astri

Ja, jag känner inte ens igen mig själv i spegeln på morgnarna än mindre andra *fniss*
    Jag lärde aldrig känna folk i Ä-byn när jag bodde där. Eller jao, grabbens farsas kompisar förståss, men de är ju i 30 års åldern nu.

• astri

Carre:
    Japp, precis, för att inte tala om Nutella *dreggel, Aaaaah jag kvävs, skulle nog scenariot bli*
    Gott gottigott gott!!
    Skulle Slarva ha den?! Va bra!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!