Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Haha, jo det är väl bra med magen, den har faktiskt sjunkit en hel del bara idag... *hoppas att det börjar närma sig*
    Satt och tänkte på om jag skulle använda det riktiga namnet eller nicket när jag skrev.. det var därför det tog så lång tid! :)
    För mig spelar det ingen roll vilket men jag är expert på att blanda ihop alla andra så därför är det lättare med nicket tycker jag...

• Slarva

Fast om man tar illa upp när det riktiga namnet skrivs så kanske man skulle ha tänkt innan man satte det i huvudtexten?!

• Slarva

Oj, det där lät hårt... menade inte att vara arg eller nått...

• Slarva

astri: Jag är inte heller den som tar åt mig och tycker att det "daltas" lite väl mkt här och där eller hur jag då ska säga men det är väl bäst att man passar sin tunga så man inte sårar nån...

• Slarva

Åhh, nu är jag så trött att jag kan slockna där jag sitter. Då är det nog dags att gå till sängen...

Vi syns en annan dag! Å sitt inte här så länge och skriv en massa skräp som jag måste läsa ikapp imorrn ;)

• Slarva

Go Morron!
    Usch Jessi, låter inte kul att vara så där sjuk! :/ Hoppas att det blir bättre och att du slipper bli inlagd igen.

Vad händer annars idag?
    Carre du verkar ha fullt upp...!
    Min enda höjdpunkt idag är väl när posten kommer, och se om det finns nån spännande räkning eller så.
    Fått hem hunden också så man kanske orkar med ett par korta promenader! :)

• Slarva

astri: Hm.. veterinären sa att det var nått med bakterier och sånt. Jag är superdålig på alla dessa termer med infektion och inflamation och vad som är vad men iallafall fick (fick och fick dyrt var det) hon piller som ska ätas 2 ggr/dag, salva som ska smörjas 1 ggn/dag och ett schampo som hon ska duschas i 2 ggr/vecka. Sen ett återbesök på 2 veckor... Åsså allt detta när man är jäklat höggravid *pust*

• Slarva

Tur att man har en sambo som kan lyfta ner hunden i badkaret! :)

Ska väl inte klaga egentligen, kunde ha varit mkt värre... Och vad gör man inte för sin vovve?!

• Slarva

Blev han biten av en gädda i huvudet?!!

• Slarva

Hmm.. ja det var ju duktigt att lyckas bli biten i huvudet av en död gädda! :)

Nu ska jag ut och släpa efter hunden en stund på en promenad annars kommer hon att sura resten av dagen...!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!