Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Haaallå?
    Vad pysslas det med idag? Jag och Nova gör så lite som möjligt som vanligt...

• Slarva

Å va roligt med ultraljud, pirrigt men så skönt när man har fått se att allt där inne är okej.
    Själv skulle jag behöva göra ett ultraljud till tror jag, inatt fick jag för mig att jag väntar tvillingar! ;)

Ska ta och laga middag till gubben sen ska vi till Boden på fotboll, om jag inte är tillbaka här imorrn så har vi stannat efter vägen och förlöst tvillingarna! ;)
    Ha en bra kväll flickor!

• Slarva

Go Morron!
    Jag hade jättegärna följt med och fika idag men vi har bägge (!) bilarna på verkstad just nu. Så jag är isolerad här hela dagen.
    Har iofs nyss vaknat så jag skulle hursomhelst inte hinna till stan innan halv 12. :)

astri: Va tråkigt att måsta vara sjuk på en dag som man sett framemot. Hoppas du blir bättre snart iaf...

Carre: Skönt med en sovmorron iallafall?! ;)

• Slarva

Jag och magen mår ganska bra.. inga känningar förutom förvärkar & sammandragningar så jag får nog stå ut ett bra tag till med att vara så här tjock!

• Slarva

mm.. jag är fortfarande trött... är det tillåtet att sova middag 45 min efter man vaknat? ;)

• Slarva

Tror jag ska testa om jag kan somna, och se hur länge man sover... Bara för att man inte har nått annat för sig idag. :)

• Slarva

Hm.. det gick inte att somna... konstigt! =D

Måste hitta en present till sambon som fyller år på fredag, smart att inte ha tänkt på det förnst idag.

• Slarva

Hm.. nä, han fyller 26 och jag tänker inte köpa nån stor & dyr present. Funderar på att beställa en dvd-box med 24 eller va serien då heter för den har han sagt att han vill ha men jag har ingen aning om vilken säsong man ska köpa eftersom att jag aldrig sett den serien.
    Enkelt att beställa nått på nätet så slipper jag släpa mig till stan! :)

• Slarva

Hum.. Jag har ingen erfarenhet av hur man roar gnälliga bebisar.
    Animal Planet brukar vara det jag roar mig när jag är sjuk eller bara inte orkar kliva upp ur sängen! :)

• Slarva

VAD ÄR DET JAG HÖR?!! VÄRSTA BARNMISSHANDELN!!

Flåt.. jag har blivit lite påverkad av fl tror jag.
    Du kastar väl inte mot huvudet? ;)

Jag blir skadad av att sitta här hela dagarna märker jag..! Måste hitta en ny sysselsättning.

Flåt Linda att jag låter mina dåliga skämt gå ut över dig...

Svar på tråden pitebor.... 2!!!