• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Ancha

Hej hej och godmorgon!
    Det vart inge jobb för mig idag däremot i natt. 12 timmars pass *blää* Så nu håller jag och städa undan för att sedan lägga mig och sova när sambon kommer hem från jobbet.
    Undara just hur jag ska orka denna natt..som tur var är vi två st som jobbar

Hoppas ni får en bra dag. Nu ska jag plocka upp Rasmus som sovit..luncha.

ha det

• astri

Ancha:
    Lycka till i natt!
    Ha det så gott det går du med!

Öööö, trevlig återstod av helgen!

• astri

CArre:
    Hääärligt med nya tapeter! Hur ser de ut?
    Inte ska du väl gå och bli sjuk nu?! Det kan du ju inte!!

• Carre

Linda: Det blev fakstiskt jättesnygg!! Martin ska kakla lite övanför tvättstället, men vi måste vänta tills tapeten torkar ordentligt.. ska fota när allt är klar

Ancha: Har ni börjat se Lost??

• Carre

uhmm.. bra fråga.. jag tror vi gjorde det, när vi köpte huset.. ska leta sen.

Siter här och mår jättedålig, tror det är influenza på G, Martin åkte iväg med kidsen så att jag kunde vila.. vill inte va sjuk!!

• astri

Carre:
    Nej, det finns en ziljon roligare saker än att vara sjuk.
    Jag tror NÄSTAN att gå till tandis är roligare.
    Dit måste jag också,  hag har tre stooora kratrar tror jag, det känns så i alla fall.
    Jag hatar tandis - har inte varit dit sen jag var 18 år. *Hrm, dåligt jag vet* Generad

Jag sitter här jag och kapp nyser med Siri, men det är ju det här /%%//9 pollenet som ställer till det. Känns som värsta förkylningen hela förb*** sommaren!
    Urusel genbank!!
    Måste nog ringa till Kiruna och gnälla på mamma igen.

Men jag sitter ändå här och hoppas på solsken fast det blir värre om jag går ut då. Visst är det kul att sitta i regnet ett tag, men glasögonen förhindrar ju att man ser nåt och tar man av dem är man ju lika blind som en fladdermus på dagen

VAd ska du göra för nåt idag?
    Sitta och beundra den "nya" toaletten?

• Carre

hahah.. jag gick till tandläkare förra året fakstiskt, men bara för att laga ett hål och de inte gjorde en undersökning på resten av munnen, måste göra det snart!

Jag är tack och lov inte pollenallergiker, men Martin är, det är jättejobbigt att se han nysa hela dan.. förhoppnissvis blir det lite bättre nu när har regnat

Idag ska jag vila, borde städa med mina krafter ligger på noll, toaletten ligger alldeles för lång borta från mitt sovrum så jag för beundra det när jag är frisk istället

Vi hade planer på att åka till Rosvik och hälsa på kompisar men jag orkar inte, får bli nån annan gång. Sen har jag gjort en sockerkaka med citronglasyr och det tänker jag äta till lunch nyttigt och gott lr?

• astri

Naturlligtvis är sockerkaka nyttigt!! Vem tror annat?!
    Jag brukar göra sockerkaka som jag sen smälter smör och häller över. Ja, jag är smör beroende också, det är inte bara coca-cola
    Fiiiin kvällsmat

Jag funderar på att göra något kul som jag tidigare har nämnt när jag har avslutat min studier, om det händer det här året med G.
    Kanske jag skulle göra en test-tårta med något smaskigt i? Och en tråkig jä*el till mig?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!