• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre

nä, men det klar du ska äta tårtan du gör.. du kan väl göra en med chokladmousse fyllning eller nåt sånt, det kan du väl äta eller??

Jag vill också göra en tårta.. åtminstonde träna min modellering i SP eller MMF, jag tror det går att spara såna saker i en burk och de håller sig länge, då kan jag börja jobba på min födelsedagstårta då Det är inte så långt kvar tills man blir en riktig tant!

• astri

Tänker inte fråga hur gammal du blir, för man frågar inte en dam om hennes ålder

• Carre

den 21:a maj.. om en vecka typ

och fyller 3_... tanntanntanntaaaaaaaaaaaaaannnnnn!! 32

• astri

Det är ju jättesnart juh!!

Vad ska du göra för tårta?

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • dio

carre: oj! Jag trodde att du var kanske 27 hihihi komplimang eller förolämpning?

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • Carre

JAg vet inte riktigt än.. förmodligen färdigköpta bottnar, och sen ska jag fylla de med chokladmousse, eller tobleronemousse som jag såg att nån hade ett recept, sen ska jag nog prova att göra MMF och se om det går att dekorera lättare med den än med SP.. Dekorationen vet jag inte riktigt än.. det skulle vara kul med en dödskalle med massa blommor eller fjärilar runt omkring hahaha

• Carre

dio: tack hehe var hos några bekanta och hälsade på för nåndag sen och jag nämnde att min födelsedag var snart, de blev också förvånad när jag sa min ålder.. de trodde att jag var tom 25!!

• astri

CArre:
    Kul

dio:
    Apropå förolämpningar... jag skulle åka buss när jag väntade Liss, 25 år gml. Jag kunde bara åka skolbussen, så de äldsta där var då 15 år - busschaffisen ville inte ha betalt av mig för han trodde jag gick i högstadiet!! Med magen i vädret och allt!!
    Men då var det ju Älvsbyn oxå *tittar mig runt så att inga Ä-bybor tar illa upp*

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • Carre

Nä nu ska jag gå och vila.. det är därför martin tog barnen på en cykeltur.. återkommer senare.. ha det bra!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!