pitebor.... 2!!!
Pippiprollan:
*hrm*
Låt mig säga så här:
det var ett ruggigt onödigt köp den där städhjälpen!!
Väldigt besviken faktiskt.... *snyft, snyft*
Pippiprollan:
*hrm*
Låt mig säga så här:
det var ett ruggigt onödigt köp den där städhjälpen!!
Väldigt besviken faktiskt.... *snyft, snyft*
Carre:
Men det är ju så kul att göra om!!
Välja tapeter, fantisera, skrika åt stackaren som sätter upp dem...
Pippiprollan:
Näää.
Och den vägrade att diska!!
jessilundgren:
*hmmm* Kankse jag bara ska packa matsäck och sitta och skratta åt honom när han sliter själv då?
Njae, mitt ena x är jag inte direkt kompis KOMPIS med, men vi bor grannar och är numera på vänlig ton med varandra, vi måste ju pga sonen
Andra xet, den som renoverar, han hjälper mig med skjuts och sånt som kan behövas mer eller mindre 4 ggr i veckan, så jag kanske skulle vara snäll mot honom tills jag tagit körkortet själv...
Alltså, med bältesstol, menar ni bara en sån där klump som de sitter på eller menar ni någon form av barnstol modell "lite vuxnare" än de som "bäbborna" har?
Aaah! Oki, då är jag med
*fniss* Ibland undrar jag själv hur jag klarar det här med alla tillbehör till barnen
Har nyss kommit på vad folk menar med babyskyddet *hihihihi*
Ha det Carre!!
God cykeltur pippiprollan!!
Näpp, nu ska jag masa mig ut i solen...
Om jag inte kommer tillbaka har solens strålar förintat mig
missteddy:
Det har varit superhärligt!! Var ute och gick en promenad med Mona och sen så hitttade jag en gammal klasskamrat från LUI036:an i lekparken på mitt område!!
Det var kul, jag har inte sett henne på att tag.
Och sen så var en hel liten grupp på Liss´dagis, också såna som jag gått LUI och LUA med
Kul kul kul!!
Vad har ni gjort då?
Carre:
Mmmm :-/ Jaga henne ja... nåväl, jag får fortsätta att sätta på henne halkiga strumpbyxor så att hon inte tar sig så långt än *elak, jag vet*
Mamma Linda inte riktigt redo för en självknatande Siri längre sträckor
Idag ringde jag och la undan en cykelkärra på BH i Luleå, och det var nog tur för de hade bara två kvar där!!
Fatta vad de där kärrorna måste ha gått åt!!