• astri

pitebor.... 2!!!

Carre:
    Njet!
    Jag fick lägga undan den till den 9:e, så nu  återstår det bara att se om erik håller sitt löfte om att han ska betala den.
    Han är ju lite som han är bitvis.. :-/

Ibland undrar jag var han har förlagt sina hjärnceller. jag har förklarat för honom upplägget med hur jag sätter odiskade o diskade nappflaskor. Naturligtvis matar han henne med en odiskad flaska och den smutsigaste j*veln som fanns dessutom!!
    Jag blir så less!! vad faen förklarar man saker för honom för om han lyssnar med arslet?!!
    Det känns så jobbigt att behöva förklara saker med 20 minuters mellanrum för en VUXEN när jag inte ens gör det för barnen... var jag hans mamma skulle jag nog känna mig lite tveksam till min uppfostran ibland... :-/
    Faaaast oftast är han ju ganska snäll, men det är korna med
  • astri

Carre:

Jag tror på din teori jag!

Det värsta är ju när han säger; "Det trodde jag att du hade gjort" och blir SUR!! Men fortsätter att mata henne med den smutsiga flaskan FÖR DET ÄR FÖR JOBBIGT ATT GÅ OCH GÖRA NY VÄLLING!!

Bläh!!

Till trevligare samtal:
    Vad är hem-mässan?

• astri

Jag ska låna ut mina barn och så ska jag storplugga!! Det MÅSTE jag hur ogärna jag än vill :-/
    Har skjutit upp allt till i sista minuten, en av mina fula ovanor!
    Sen om vädret är vackert kan jag ju alltid plugga utomhus.

Vad har ni planerat för roligt?

• astri

*Ah, ljuva tystnad!*

Nu ska jag plugga lite grann!!

Höres!
    Sov gott allihopa!

• astri

Hej på er!!
    Fint soligt väder och inte en enda läxa gjord! :-/
    Tänker ta med mig min extremt gråtmilda fyra-åring [vad har det hoppat för böl-bacill i henne?] och min alldeles för tuttfixerade bejbis ut på gården och leta fimpar som grannarna tror de kan kasta ner på min gräsplätt...
    Undrar vad de skulle säga om jag gick upp till deras balkong och lade sopor där?

• astri

Colubrid:
    Jag såg att de hade lite nedsatt pris på en cykelsadel på Barnens, men jag kan inte få min hjärna att komma på hur mycket det var det stod att de skulle ha. Men som Pippiprollan skrev så brukar Coop vara billiga, ifjol vill jag minnas att de var billigast - och billigast gillar man ju

Pippiprollan:
    Jamen, jag vill ju att hon bara kryper tills jag har examinerat av mina två projekt- hon kan få börja gå i början av Juni....
    Men men, det är väl så det blir när mamma är så tråkig att man bara vill resa sig upp och gå iväg fast man bara är en pluttskrutt

• astri

Carre:
    Mmmm, eller att någon av oss hade körkort - men det kommer vi snart att ha, eller hur

Hur går pluggandet till lappekn förresten?

• astri

Colubrid:
    Mmm, barnens vet att de kan ta betalt för de har ju inga konkurrenter längre. När Lekohobby fanns verkaded de himla billiga i jämförelse, men inte nu längre
    Jag tror däremot att en renodlad cykelaffär snuskigt nog är ännu dyrare.

• astri

Näää, antingen blir det för varmt eller för kallt. :-/ Typiskt!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!