pitebor.... 2!!!
vad har man missat medans man var borta och såg på melodifestvalen
vad har man missat medans man var borta och såg på melodifestvalen
carre: ok onsdag är ingen bra dag för mej det är enda dagen på hela veckan som jag är upptagen men jag får träffa er en annan dag om ingen vill följa med på stan i morgon?
astri: har inte orkat läsa igenom alla 12 sidor som ni har skrivit de senaste 2 timmarna
hej tjejer hur blev det var det någon som ville följa med på stan ska gå omkrin 12 då är på stan vid halv ett
godkväll tjejer har helgen varit bra?
astri: jag skulle satt på datan när jag var upp och ammade pontus och höllt dej sälskap då
asri: jag får titta in nästa gång jag är uppe vid den tiden så du inte känner dej övergiven
sådan snabb förlossning skulle man haft ;.D jag vet inte om jag har berättat om min förlossning som tog tre dagar på förlossningen innan pontus kom ut och då hade jag haft pinvärkar sedan onsdagen och han kom på måndag efter se satt in dropp som de kom på efter 2 dagar att vi kanske ska prova det så kanska du öppnar dej lättare.
om de ska öka skulle jag inte vilja ha en till för pontus var nog stor tycker jag det är synd att man inte gör tillväxt i piteå för en tjej i min mammagympa fick en dotter på 5,3 och barnmoskan hade tippar på 3,5 var lite felbedömning där .
man kunde nästan tro det hon sa men vad kontigt att barnet har baken så högt upp när det är fixserad ! som bm skulle hon nog tänkt till att det kanske är ett stort barn