pitebor.... 2!!!
de hade tänkt att bo där men det var fullt för det är hunutställning och någon evenemang. det var också full på stadshotellet och skogs har hon inte fått svar.
de hade tänkt att bo där men det var fullt för det är hunutställning och någon evenemang. det var också full på stadshotellet och skogs har hon inte fått svar.
hej tjejer vad händer i kväll då
hej tjejer hur är det med er i dag ! jag hade en dyr morgon vakenade sex bruka alltid sätta på tv när jag ammar men det startade inte väkte sambon taskiga jag han kunde inte hitta något fel men då tittade han bak på tv där var det en spyfläck efter katten(hon bruka ligga och sova på den) så spyan hade runnit ner i tv och tv fått korsslutning. så vi fick bege oss ut på stan och leta tv men den hd tv kostar från 15 tsen kr men vi hittade en vanlig för bara 8
men den kommer inte för på onsdag så nu siter vi med min lilla 20 tummare
säljaren trode vi skämtade vi kunde ta det på drulleförsäkringen men vem tror på oss när vi säger det
carre vi hade tänk det med ska man ha en med bra bild så kostar en bra sådan 20 tusen känns som vi inte har råd med det nu
jo men den för 9900 tog slut på tre timmar de hade 12
HEJ tjejer hur har dagen varit själv har vi varit på öjebyns modelflygfält hela dagen så man har fått färg i ansiktet fast det inte var så varm!
asri: inte för mej men för sambon hela tredje rummet är full med balsamträ för han håller på att bygga dem under vitern
jag fäljer med på fältet bara för att få vara tillsammas med gubben några timmar per dag .om han åker på kvällen får han åka själv för myggen där ute är inte snälla med mej de tar i flyger i väg med mej
jo de blir äldre och deras leksaker blir bara dyrare karar blir aldrig vuxen