pitebor.... 2!!!
Hoho, måste se väääldigt roligt ut när jag och Nova är ute och går. Känner mig som en vaggande anka där jag släpar efter henne...
Undrar om man ska göra nått nyttigt idag eller om man ska göra som alla andra dagar?!
Hoho, måste se väääldigt roligt ut när jag och Nova är ute och går. Känner mig som en vaggande anka där jag släpar efter henne...
Undrar om man ska göra nått nyttigt idag eller om man ska göra som alla andra dagar?!
*tittut*
Vad pysslar ni med ikväll?
Jag har tvättat hunden och börjat tvätta en massa tvätt så nu har jag inga byxor att ta på mig för att gå ut och rasta hunden som håller på att pinka ner sig!
Matti är på fotbollsträning ett tag till så hon får väl hålla sig...
Du har inga blöjor till en 28kg's hund?! ;)
Ååå va gott med tacopaj!
Och cider till maten... det lär nog dröja ett tag till innan man kan dricka sånt!
*dregglar*
Nä, det här går ju inte... hunden håller på att pinka på sig.. jag måste leta reda på ett par byxor som jag kan tränga på mig!
Go kväll brudar!
Skulle vilja se lite bilder på era tårtor, blir lite läskad när jag sitter här och läser om dem.
Vi har köpt en ny kamera i går så hela den här helgen har gått till att knäppa bilder och försöka förstå sig på alla funktioner...
Vad har ni pysslat med?
Grattis Carre föresten! :) Hoppas att din födelsedag varit bra!
Det är en digital... har tänkt köpa en länge. Brukade dela en med mamma förr men den har sett sina bästa dagarn nu och iom att det snart börjar bli dags för bebis så slog jag på stort igår och handlade en som går att filma lite med också... :)
Själva kameran kostade 3.499:- men då behöver man ju extra minneskort och försäkring också... Så det blev nästan en tusenlapp till.
Försäkringen är ju dock jättebra att ha... speciellt jag som lyckas med det mesta. En gång tappade jag en kamera i ett pimpelhål, fick upp den efter 3 timmar... och det var ju tur eftersom att det inte var min egen! :)
Jaja, nu ska jag mippla vidare... snart dags att sova också.
Blev det föresten nått hos Sabina på onsdag eller?
Go Natt!
Go Morron!
Verkar ju bli härligt väder idag, och jag som har en massa inomhusjobb som jag tänkte att jag skulle få gjort...!
Jag kommer nog också på onsdag, om jag är någontsånär pigg i kroppen och inte ligger på BB eller nått sånt. :) Isf, kan du åka med mig om du vill Linda.
Äta sig lite frukost nu då kanske, om det finns nått.. ekade rejält i kylskåpet redan igår...