Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

FL är JÄTTESEGT idag... fattar inte vad som händer!
    Jag har fortfarande inte vågat ta fram telefonen och ringa veterinären... Måste först gruva mig ungefär hela dagen innan jag vågar sånna saker. Ja, jag vet jag är fjantig!

Det snöade här nyss, så jag tror jag väntar med att torka ägg från fönstret tills det blir varmare... *lat*

• Slarva

Här var det tyst som i graven...!

Jag är rastlös men orkar inte ens kliva upp från stolen. Usch vilken tråkig dag...

Vad pysslar alla med?

• Slarva

Jag är dödstrött... och har varit det heeela dagen! Måste tvinga mig själv till duschen snart innan jag somnar där jag sitter...!

• Slarva

Astri: Jag tror nog jag har sittit här större delen av dagen. Minns att jag vid 12 snåret tog en promenad med hunden och att jag nog lagade mat runt 16.00 talet! ;)

• Slarva

fam Eklund: Du borde gå och vila så du orkar med en dag imorrn också, att gå på utbildning är energikrävande juh!! :)

• Slarva

Carre: Jag vill operera bort ett jättefult operationsärr jag har över ungefär hela magen. Men hur ska man kunna veta att det inte bara blir sämmre om man låter nån kirurg börja mixtra?!

Jag ska ställa mig i duschen nu så har man då gjort nått annat än suttit här hela dagen, åsså är man ren och fin när man ska sitta här imorrn igen! ;)

• Slarva

Astri: Tänk på att om man skriver dit om festen så går det inte att ta bort sen, kanske inte gör nått iofs men tråden är ju ganska ny änsålänge, så "introt" kan ju bli vääääldigt långt om man sätter dit alltför mkt?! Kanske kan skicka meddelande om festen till alla som har sina namn i introt istället... Bara ett förslag.

• Slarva

Skönt med en dusch var det, och nu är det bäst att jag kastar mig i sängen så att inte Matti blir orolig, när han kommer hem från fotbollen, då jag är vaken så här länge.

Har man blivit fl beroende så har man... =)
    Go Natt på er!

• Slarva

Go Morron!

Callisto79: Grattis! Roligt att ni blir Pitebor!

På förmiddan idag ska jag ut till mor & far i Blåsmark en sväng sen måste jag till BM på eftermiddan.

Vädret ser ju hur härligt ut som helst men det är nog som ni säger att det är kallare än man tror, inatt när jag var upp på ett av rutinbesöken på toa, så var det -3,5 grader!! Det är ju för fasen mitten av MAJ, ska det va så här kallt?

• Slarva

Jag tror på det senare, klart att Moder Jord vill ha lite kul nån gång också! ;)

Nu ska jag få ner lite frukost och kliva upp ur den här stolen innan det är försent! :))
    Ha en bra dag brudar!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!