pitebor.... 2!!!
Nu har jag datorn för mig själv
Ska se vad jag kan babbla ihop:
dio:
Röstade på din dotter i omröstningen
Funderade även på festen... vi verkar ju bara bli fyra - hur ska vi göra då? Ska vi göra nåt megasuperduperroligt för oss då bara för att bränna de nadra på näsan eller?
Carre:
Wallander?
Är inte det med typ Micke Persbrandt? Har ni sett den senaste?
Jag tycker verkligen att vi ska fara och leka lasergame någon gång
Slarva:
Jag hoppas att du fått sova om du nu dyker upp här imorgon [läs idag] igen, om inte så hoppas jag att din förlossning inte bir alltför utdragen
*Håller tummarna*
chicachula:
Alltid lika kul när det blir alldeles för mycket i blöjorna - NOT! Jag undrar vart ungarna gömmer all skit!
Vad härligt med en cykeltur. Jag ska cykla med barnen till pojkens examen idag, hoppas att det inte blir regn :-/
Skulle vara typiskt min tur om det blir det. *suck*
A N:
Vart har din sambo varit?
Ska han inte vara vid din sida ständigt redo att passa upp dig?
Colubrid:
Jag tjurade också och skulle inte alls in till BB när jag fick Siri. Låg dubbelvikt under bordet och skrek: "jag vet inte vad det är, men det är inte värkar, för det var inte så här med Fredde!!"
Tinzu:
Säg inte så där! Jag ska till tandläkaren snart, har inte varit där på tio år, så jag lär ju få laga mååånga stoora kratrar. Min största fasa är att bedövningen inte ska ta
pippiprollan:
Hoppas att middagen blev lyckad. Vad valde du för gott att äta?
Ancha:
Attans att det inte blir bättre!
Jag hoppas att du kan få sova lite i natt och slipper spendera den på akuten.
Kan du inte få någon starkare medicin eller något, du kan ju inte gå omkring med det så där, gudarna vete vad det kan bli.
Jag fick infektion/inflammation ja, vad det nu var i urinblåsan en gång av en obehandlad uvi och kissade blod, det var fasansfullt, men det där låter supermegaotäckt!
Så där!
Nu ska jag gå och baka lite